La fortuna vulkan vandring

vandring gjennon regnskogen.Her ser vi etter ett dyr som alle saa. bortsett fra oss 2 som ikke ante hva vi skulle se etter.det var dovendyr(vi saa etter fugler eller no) hehe
GAP turen

February 3rd 2007
hei hei alle sammen. naa har vi endelig fikset blogg. vi startet vaar reise i cosa rica i hovedstaden San Jose. der hadde vi vaart forste mote med resten av GAP gruppa. Et positivt forsteintrykk!! Vi fikk en pang aapning paa turen med rafting i regnskogen som framkomstmiddel til La fortuna. raftingen var kjempe goy. I La fortuna var vi paa vulkan vandring forst gikk vi i reinskogen aa saa ... read more
Central America Caribbean » Costa Rica

Costa Rican Flag Costa Rica is a Central American success story: since the late 19th century, only two brief periods of violence have marred its democratic development. Although still a largely agricultural country, it has expanded its economy to include strong techn... ... read more
Tot: 0.051s; Tpl: 0.005s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb