Nakymaa Pattayan rannalta...

..jossa viela nakee perinteisia veneita ja kalastajia selvittamassa verkkojaan.
Tervetuloa vuosi 2007!

December 31st 2006
Pattayan rantalomakohdetta ei tunneta jokaisen reppureissaajan tietopankissa, Lonely Planetissa. Omat ajatuksemme kaupungista olivat lahinna sita mita olimme joskus silmailleet aurinkomatkoja tarjoavien matkatoimistojen esitteista: eli paljon pakettimatkalaisia. Mutta koska melkein kaikkea taytyy kokeilla ainakin kerran, paatimme olla rohkeita ja varasimme uudeksi vuodeksi majoitukset taman matkan ... read more
Asia » Thailand » Central Thailand » Pattaya

Thai Flag A unified Thai kingdom was established in the mid-14th century. Known as Siam until 1939, Thailand is the only Southeast Asian country never to have been taken over by a European power. A bloodless revolution in 1932 led to a constitutional monarchy.... ... read more
Tot: 0.108s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 53; dbt: 0.0794s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb