Fietsen

In Hoi An, een dagje de momumentale stad bekeken, op van die grappige fietjes. We werden gereden, maar ik wilde ook wel eens fietsen. De Vietnamezen wilde niet dat ik hen fietste: echt onbegrijpelijk! Ze voelen zich serieus minderwaardig...
Vietnam en Cambodja

December 12th 2006
Na anderhalve maand Zuid-Oost Azie, kan ik toch wel de voorlopige conclusies van het onderzoek trekken. Hier volgt de geheel objectief wetenschappelijke segmentatie van de alhier aanwezige backpackers-populatie. Even plat gezegd: de hokjes waar we mensen zo graag in stoppen: de vier P's. Allereerst hebben we de Pluizen, gemakkelijk te herkennen aan de dreadlocks en het ongeschoren lichaamshaar ... read more
Asia » Cambodia » North » Siem Reap

Cambodian Flag Most Cambodians consider themselves to be Khmers, whose Angkor Empire extended over much of Southeast Asia and reached its zenith between the 10th and 13th centuries. Subsequently, attacks by the Thai and Cham (from present-day Vietnam) weakened the ... ... read more
Tot: 0.016s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb