Champasnak kayak team!

Chapasnakse jongentjes die de veerboot proberen bij te houden bij het oversteken van de Mekong rivier.
Chillen in Tadlo

November 23rd 2006
Op onze laatste dag in Vientiane hebben Rob en ik een fietstocht gemaakt. Dit was erg leuk! We zijn een stuk langs de Mekong gefietst en toen we eenmaal de stad uitwaren was het geweldig! We hebben in een soort restaurant gegeten waar de mensen geen engels spraken dus kregen we maar wat voorgeschoteld en dat was erg lekker (er dreven alleen wel rare balletjes in onze noedelsoep). Daarna nog wat ge ... read more
Asia » Laos » South » Pakxe

Lao or Laotian Flag Laos was under the control of Siam (Thailand) from the late 18th century until the late 19th century when it became part of French Indochina. The Franco-Siamese Treaty of 1907 defined the current Lao border with Thailand. In 1975, the Communist Pathe... ... read more
Tot: 0.071s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 32; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb