Autoja rantabulevardilla

Ne joilla oli auto (teinithan olivat torilla), kiertelivat rantabulevardia toottaillen ja heiluttaen lippujaan...ja kuten huomaat on kaikilla Argentiinan varit paalla: joko pelipaita, turistipaita tai joku muu paita, mutta vari on tanaan isanmaallisesti sininen ja valkoinen.
Argentiinalaista futishuumaa...

June 24th 2006
Karistimme Brasilian polyt jaloista ja saavuimme Argentiinan lauantaina 24.6, eli silloin kuin suurin osa teista siella Suomessa nautti Juhannuksenvieton aiheuttamista hyvanolontunteista. Bussimme saapui Posadas´n kaupunkiin noin viisi minuuttia ennen Argentiina-Meksiko neljannesvalieraottelun alkua. Suomessa saattoi tapahtuma ehka jaada joltakulta juhannushumun jalkimainingeissa huomaamatta, m ... read more
South America » Argentina » Misiones » Posadas

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
Tot: 0.083s; Tpl: 0.004s; cc: 13; qc: 58; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb