Morten og Helene

Dette er da mine to venner Morten og Helene. Sondag spiste vi pannekaker til frokost paa Finca Macadamia - som dere ser er de akkurat like normale som alle mine andre venner!
Poco loco Febrero, verdens beste kollektiv i Oslo og konjunktiv

February 14th 2006
Vi er glidd inn i Guatemalamodus her nede, det vil si at vi egentlig ikke gjor saa veldig mye! Stort sett bestaar dagene av aa vaere paa skolen, spise lunch, dusje de dagene vi har vann, dra til Antigua og henge paa La Fuente, for vi tar en overfyllt buss tilbake til San Juan, spiser middag, gjor litt lekser og slukner rundt ni. Har aldri sovet saa mye som her nede, sover fra cirka ni til halv syv ... read more
Central America Caribbean » Guatemala » Capital Region » Antigua

Guatemalan Flag The Maya civilization flourished in Guatemala and surrounding regions during the first millennium A.D. After almost three centuries as a Spanish colony, Guatemala won its independence in 1821. During the second half of the 20th century, it experience... ... read more
Tot: 0.056s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb