Darjeeling

Op de achtergrond Darjeeling. Foto gemaakt door een 2 amerikanen en een australier die ik tegenkwam en meedoen met een wedstrijd in een gemotoriseerde rikshaw (auto-rikshaw). Ik kom hier erg veel mensen tegen van verschillende nationaliteiten en het voelt een beetje alsof we allemaal 1 familie zijn. Erg mooi en gezellig. Het voelt een beetje als kerst.
India-Darjeeling

January 11th 2008
Inmiddels heb ik Nepal verlaten en verruild voor India. Nu ben ik in Darjeeling en blijf nog even genieten van het uitzicht van de himalaya. Het is hier wel erg koud. Darjeeling ligt op grote hoogte. Het heeft veel invloeden van Buthan, Nepal en Tibet. Vanaf Kathmandu heb ik een binnenlandse vlucht genomen naar Bahdrapur in het zuiden van Nepal. Vanaf daar ben ik de grens overgegaan met India en e ... read more
Asia » India » West Bengal » Darjeeling

Indian Flag The Indus Valley civilization, one of the oldest in the world, dates back at least 5,000 years. Aryan tribes from the northwest invaded about 1500 B.C.; their merger with the earlier Dravidian inhabitants created the classical Indian culture. Arab in... ... read more
Tot: 0.065s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb