We zijn ons van geen kwaad bewust: het weer is niet prachtig maar nog droog en bovendien gaan we een museum bezoeken.

Ondanks de regen: bezoek aan een oude residentie in Beijing.

June 27th 2007
Woensdag 27 juni. Met een kraaiende haan (van de gsm) worden we wakker. Time for breakfast: hetzelfde scenario als de vorige dagen: buffet van Chinees en westers ontbijt met echte koffie. Omstreeks 9 u nemen we bus 22 voor een bezoek aan het stedelijk museum. Het weer is mistig, drukkend en zwoel. Dit zorgt voor druppeltjes of vijvertjes zweet. De bus rijdt slalommend door de ochtendsp ... read more
Asia » China » Beijing

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.27s; Tpl: 0.003s; cc: 22; qc: 108; dbt: 0.1518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.5mb