Cesta na floating village

Oceans and Seas » Atlantic » Atlantis
December 30th 2013

Ráno vyrážíme směrem k Floating village s cílem najít tam nějaký homestay a přespat tam. Cesta po national highway číslo 1 není z nejpříjemnějších a tak jsme rádi, když konečně dorážíme k odbočce k floating village. Když dorážíme k přístavu, odkud se dá do vesnice dostat, jsme zhnuseni. Hned nás odchytává místní "mafie" a nutí nám jejich dopravu za tučnou částku. Snažíme se vzdorovat a najít si vlastní odvoz nějakým místňákem, ale nikdo si neodváží jít proti nim a tak nám nezbývá než se s nimi bavit. Když už konečně domlouváme nějakou akceptovatelnou cenu, vypadá z nich, že nám načárdžují další peníze za parkování a hlídaní mototrek. To už ale nedáváme a posíláme je do prdele. 😊... Dost zklamaní a znechucení nasedáme opět na motorky a vracíme se do Krakoru, kde hledáme ubytko. To nakonec nacházíme i s parkováním pro motorky. Dáváme si večeři a jdeme spát.

Tot: 0.16s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb