Sydney- hilsen fra Rex

Oceania
September 23rd 2008
Published: September 23rd 2008

Hallo alle sammen- Saa er det Rikke her!!
Langt om laenge!!
Det er slet ikke til at forstaa vi kun har vaeret afsted i 2 uger- med alt det man allederede har oplevet!!
Med baade Bangkok, Koh Chang, set Aber😊 og nu Sydney!!
Vi har det jo godt her i Sydney, med to fantastiske solskins dage!! Rexen blev selvfoelgelig- bare en lille smugle skoldet!! men tro mig jeg HAR brugt sun blog... Hvorfor skal de farligste timer lige vaere mellem 12-15! naar det er der man helst vil ligge og slappe af paa stranden?!
Det er saa maerkeligt at se at se alle surferne der kaster sig rundt i de hoeje boelger, folk der loeber langs vandkanten for at motionere og livrederne der koere paa stranden i deres redningsbiler og ser smarte ud!! saadan noget man kun ser i film!! hehe😊
Vi har fundet et sted i naerheden af hvor vi bor, hvor vi kan ta klasser i Bikram Yoga- Det er yoga med opvarmede rum, saa man sveder bare man gaar ind i rummet.. Vi tog vores foeste time idag- det er en fantastisk foelese bagefter- rigtig fedt!! Og saa er det utroligt nok meget billigt😊- Udover det tager vi som malene nok har sagt- danse klasser paa skolen hvor Sydney dance kompagni hoerer til!! Saa vi holder os igang😊 Det er super fedt at der er saa mange forskellige timer vi kan ta og at niveauet er hoejt, saa vi er sikker paa at faa udfordring!!
I morgen skal vi ha Jazz!! det bliver spaendende- hun skulle vaere rigtig dygtig!

Her til aften har vi har lige vaeret ude og gaa en tur! der er den smukkeste udsigt ud over vandet fra "klipperne" taet paa vores hostel!! Det er helt utoligt at se! Uuh man skal nyde det saa laenge man kan😊

Skriver snart igen naar der sker mere spandende!...
Haaber ellers at i alle har det godt derhjemme!!

Kh. Rex

Tot: 0.099s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0305s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb