Gora Egmont

March 24th 2016
Published: March 24th 2016

Wellington - New Plymouth

Vremenska napoved za Tongariro zjutraj ni bila preveč ugodna, zato sva prilagodila načrte in se iz Wellingtona po zahodni obali severnega otoka odpravila proti gori Egmont, ki se dviga 2518 metrov nad morjem. Egmont ali Taranaki, kot so jo poimenovali Maori, je edina gora na zahodnem delu otoka. Je mirujoči vulkan, ki je nazadnje izbruhnil v 18. stoletju. Legenda njegovo nenavadno osamljeno lego pojasnjuje takole: Taranaki je nekoč stal z drugimi gorami v osrčju severnega otoka. Zaljubil se je v eno izmed njih, Pihango, in se s Tongarirom boril za njeno naklonjenost. Ker je izgubil dvoboj, je bil izgnan na zahod.

Pot iz Wellingtona naju je najprej vodila do že znanega mesta Wanganui, nato pa naprej proti gori Egmont. Cesta naju je večino časa vodila ob obalah, ki so zelo priljubljene med deskarji. Na najzahodnejši točki, na rtu Egmont, stoji svetilnik. Od Wanganuia naprej naju je na desni strani ves čas spremljala mogočna gora Egmont.

Največje mesto regije Taranaki, po kateri sva potovala, je New Plymouth, ki naju je takoj očaral z otočki v bližini svojega zaliva. Potem ko sva se namestila v kampu, sva se odpravila do bližnje plaže. Iz središča ob obali poteka sprehajalna pot, s katere sva si tudi ogledala del mesta. V bližnjem parku z jezerom stoji tudi najbolj znan most v regiji - most Te Rewa Rewa.

Jutri bova nadaljevala svojo pot proti Aucklandu.

Tot: 0.037s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 25; dbt: 0.02s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb