Jame v Waitomu

March 25th 2016
Published: March 25th 2016

New Plymouth - Orere Point

Pot proti Aucklandu sva zjutraj v New Plymouthu začela z vzponom na znamenito skalo Paritutu. Jasno jutro je poskrbelo za čudovit razgled na morje in mesto, v daljavi pa je kraljevala gora Egmont.

Ker naju je čakala kar dolga vožnja proti Aucklandu, sva kar hitro odrinila na pot. Med potjo proti Hamiltonu, ki sva ga že obiskala, sva se ustavila v kraju Waitomo, ki je znan po svojih jamah. V njih živijo svetleči hroščki (Arachnocampa luminosa), ki jim po krivici pravijo "glow worms" (svetleči črvi), saj v resnici spadajo med žuželke in so sorodniki kresničk. V Waitomu sva si ogledala eno izmed jam, v katerih živijo in ki se raztezajo vse do morja.

Skozi jamo smo se podali oblečeni v neopren in z gumijastimi obroči, saj smo večino poti preplavali po podzemni reki. Med potjo smo v temi na stropu opazovali svetleče žuželke. Po čudoviti podzemni izkušnji sva se ponovno podala na pot. Ustavila sva se v kampu v kraju Orere Point v bližini Aucklanda.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 30; dbt: 0.0305s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb