Waimata - Cave - lake tekapo - Mt Cook - clay cliffs

Oceania » New Zealand
July 18th 2014
Published: July 19th 2014

Dave had voor ons een route uitgestippeld met heel wat moois onderweg. Heel wat moois is het understatement van het jaar. We waren bijna constant met verstomming geslagen over de dingen die we te zien kregen. Hopelijk konden onze camera's de schoonheid wat vastleggen.

"Hey, we're looking for the cave. Can you tell us where it is?"

"Oh! This is cave! There's no cave in Cave" Good one Dave....

Geen grot dus maar supermooie wegen. Next stop : lake Tekapo.

Kristalhelder water omringd door de besneeuwde toppen van de zuiderse alpen.

Again, no words, Bezoeken die handel! Kwijl maar op de foto's!

De weg naar Mt. Cook was al even adembenemend als de berg zelf. We hadden echt geluk met het weer, de zichtbaarheid die dag was fenomenaal! Voor de claycliffs hetzelfde verhaal, ik laat de foto's voor zich spreken. (die komen er vandaag niet op wegens beperkte internettoegang.)

Iets na zonsondergang kwamen we terug aan bij Dave thuis. We vertelden hem over onze ervaringen die dag en bleven nog enkele uren verder praten over de meest uiteenlopende dingen : Rugby, Russen, Maori, Godsdienst, Politiek,...! Superkerel! Vandaag was echt een van de hoogtepunten!

Tot: 0.518s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb