gallispe pass 28-31.12.07


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Wanaka
December 28th 2007
Published: January 9th 2007
Edit Blog Post

26.12 - מאונט קוק נסעתי לואנקה
לילה ראשון ישנתי בבקפקר בפרפל קאוו
שם פגשתי שוב את בני מה-HUMPRIDGE
מלא ישראלים
אחלה בקפקר
27.12 - עובר לבקפקר אחר בשם בקפקה,זהבקפקר קטן כמו משפחה
במטרה למצוא שותף לגלפספי טרק, 4 ימים
שם פגשתי פליקס, שהוא שוצרי
קבענו למחרת לצאת
התארגנו ביחד על אוכל
28.12 - יום ראשון של הגלספי
אמורים לבדוק את גובה הנהר לפני שיוצאים לטרק
בדקנו ונראה סבבה
מתברר שלא בדקנו כמו שצריך
לקח לנו שעה לבחור מקום לחצות את הנהר
בסוף החלתנו ללכת על החלק הרחב של הנהר ופשוט להסחף ולשחות לצד שני.
פשוט קור מטורף
מחזיקים ידים עד לרגע שצריך לשחות ואז שוחים באטרף
שחיתי עם סנדלים כדי לשמור על הנעלים יבשות
אבל אחי שמתי אותם היה עוד נחל קטן שדפק את התוכנית.
אחרי הנהר אני ממשיך לרעוד מקור
ואז הליכה הדהימה בואלי עד להאט YOUNG HUT
29.12 - היום החשוב של הטרק, GILLESPIE PASS
אמור להיות נוף מדהים
נפלנו על יום חרא , מזג אויר דפוק
היום מתחיל עם עליה חדה לפס
שם תפסה אותנו סופת שלג, לא חזקה במיוחד אבל מלחיץ
אני שוב קופא מקור לא מרגיש את האצבעות בידים וברגלים
לא ראינו כלום בפס, הכל היה מעונן וירד שלג
אני רק רציתי לרדת
בדרך למטה שוב ירידה חדה על עשב מחליק
מגיעים למישור ואני מגלה שיש תנועות בעצבעות שאני לא מצליח לעשות
מתברר שפשוט נתפס או קפא לי שריר ביד
בקיצור חויה גדולה ומגניבה לשוצרי אבל בשבילי זה היה די מלחיץ. ישנים ב- SIBERIA HUT
30.12 - SIDE TRIP TO CRUCIBLE LAKE
יום הליכה מדהים לכיון אגם קפא
מזג אויר מעולה
השודי מתקלח במים הקפואים
קצת תמונות פורנו
שחיה בנחל להוריד את הג'יפה
פשוט יום מדהים
חוזרים לאותו HUT
31.12 - יום אחרון
מתברר שזה סתם הליכה לאורך הנחל
מחליטים לפנק את עצמנו, לקחתו מטוס לסוף הטרק
גם זול 40 דולר , גם נוף מדהים
היה פשוט מדהים עם השוצרי




Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb