FUCKING QUEENSTOWN !

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
December 1st 2010
Published: December 1st 2010

Endelig! Vi har ramt Queenstown, ekstrem sportens hovedstad.

Den sidste del af rundrejsen bod paa Wellington, faerge til sydoen hvor vi brugte nogle dage i Nelson. Dernast tog vi til Punakaike og saa pancake rocks, som er nogle sten som er blevet eroderet af havvandet, saledes at det ligner en masse pandekager stablet oven paa hinanden.
Dagen efter, om sondagen, var vi ude paa gletchervandring paa Fox Gletcher, en virkelig smuk oplevelse.

I mandags ramte vi saa Queenstown, hvor vi modte det andet NZ hold som er hernede. De er her ugen ud, hvorefter de har friuge. Men fedt at mode nogle nye mennesker igen 😊.
Vi bor i hytter, og de er fantastiske at holde fest i, da man ikk skal tage hensyn til andre gaster i samme grad som paa de andre hostels.

Lige nu, mens jeg skriver, har jeg udsigt over The Remarkables, som er en enestaende bjergkade isar naar aften og morgensolen rammer den.

Paa Fredag gaar det saa los, med Canyon Swing, som bestar af et frit fald samt en svingning over kloften. http://www.canyonswing.co.nz/.
Det bliver for fedt, isar fordi de har mange forskellige springmuligheder 😊.

I weekenden skal vi til Milford Sound, som er et naturskont omrade med en masse havdyr as well.

Haaber i alle har det godt.

Mvh Simon <3<3<3

Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0406s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb