Wakker in de sneeuw.. dag dreads in Queenstown

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
July 5th 2008
Published: July 8th 2008

Voor de vandaag hadden we in de planning om 's morgens te gaan paardrijden en om 's middags naar het kiwi-birdcentre te gaan waar ook een maorivoorstelling werd gegeven.

Toen we wakker werden waren onze ramen dichtgesneeuwd. De wegen waren moeilijk begaanbaar omdat het de eerste echte sneeuw was van dit seizoen. De mensen hier hebben trouwens al een paar jaar niet zo'n ' strenge' winter gehad als nu.

De paardentrektocht ging niet door omdat de stallen niet bereikbaar waren. We hebben toen besloten om Bram zijn haar weer te bevrijden en zijn lange dreads af te knippen. Het was weer tijd voor een nieuw kapsel, zijn dreads waren namelijk aardig aan het einde van hun latijn, ze werden dunner en knapten sneller af. In het centrum hebben we alle benodigde materialen gehaald. We zijn bijna de hele dag bezig geweest.

We hebben geen tijd meer gehad om naar het kiwicentrum te gaan. We hebben nog wat rondgehangen in het hostel en de simpsons op tv gekeken. We hadden ook mooi 2 dagen gratis eten want ze maakten hier iedere avond een grote pan gratis soep.

Verder nog wat kaartjes geschreven en souvenirs gekocht vandaag.

Katinka

11th July 2008

Nog wel veilig....
He... kan ik nog wel 'veilig' langs komen als jullie terug zijn.... Mijn dreadjes zijn me wel heilig..... TheYOSH
11th July 2008

Tuuuurlijk :p
Ja, tuurlijk, maar die van mij waren aan het einde van hun latijn.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb