WIIEHHAAA the most expensive seconds in my life


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
March 17th 2007
Published: March 17th 2007
Edit Blog Post

WWAAAHHHHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok, ik ben dus in Queenstown en heb net een van de must do's gedaan hiero (ja, sorry mam, ik heb 't toch gedaan....) the highest bungy in New Zealand: 134 metertjes!!!!!!!! ik ben nog nooit bang geweest voor een activiteit, maar ik was hier als laatste aan de beurt omdat ik de lichtste was, dus ik moest al die mensen (stuk of 6) voor me zien gaan...en ik stond daar maar op een glazen plaatje, ppfftt..dan komt de rexona wel van pas 😉
goed, ga je dus zitten op de stoel, wordt dat ding aan je voeten vast gemaakt, en dan is het schuifelen naar het platform en kijk je zeg maar de vallei in.'ok mam, maybe you were right'...even om een pauze van 2 sec gevraagd en toen was 't 3..2..1...en dat gevoel nadat je van dat ding bent gesprongen, no way back, o my god, what a feeling, dat gaat snneeeeeelllllll ..dat moment is ook het enige wat ik me echt nog goed kan herinneren, daarna was het alleen nog maar woohoohooo..adrenaline rush!
cker de moeite waar geweest, been there done that 😉!
en ik leef nog steeds😊:D altijd fijn 😉
ga zo mijn ouders maar eens bellen met het heugelijke nieuws, durfde het niet van tevoren te doen : my mom would kill me 😉
Ps. er staat nu 1 filmpje op van Joris, jaja The Flying Dutchies 😉, maar was nog een jongen die er 1 van mn afsprong heeft gemaakt. die's wel lachen al zeg ik 't zelf,en ja, die's met geluid, dus voor mensen zoals Mariska:P, nog meer pret want ja...ach, jullie zien 't vanzelf, ik zal wel op m'n site zetten wanneer 't zover is 😉



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



17th March 2007

wat een lef
Hoi Maaike Wat keigaaf dat je dat gedaan hebt, wat een lef!!! Voor geen goud ter wereld zou ik dat doen, je stijgt nog meer in aanzien;-)). En wat betreft je moeder, heel verstandige reactie, wat niet weet....;-))en gedane zaken nemen geen keer ;-)). Tot een volgende keer, liefs tante Annelies
21st March 2007

WAAAAAH!!!
WAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!! ZOOO STOER!!! ECHT ZO ONTZETTEND MEGA TOF, MAAIK!! MIJN HELD!!!!!!!!! hoe reageerde je mams en je paps?! Idd maar beter dat je dat vantevoren niet heb gemeld, gaan ze zich toch alleen maar druk maken... :) ... ennuh, ik wacht met smart op het filmpje MET geluid!! (A) Hahahaha, echt geweldig! Meis, je bent nu al gewoon 3.5 maand weg, is me toch echt te lang, wil je eigenlijk nu gewoon ff bellen om te kletsen, ook al ist maar ff, maar ben totaal helemaal megablut!! :S:P Wel typisch op zich, weet niet hoe ik straks al mn rijlessen ga betalen, dus ben nu flink op alles aan het besparen! :) Maar heb het nu eigenlijk ontzettend druk met mn studie, had ik geloof ik al n keer verteld, echt 2 mega moeilijke vakken. Kheb trouwens ook bijna mn echte eigen kamertje. Moet nog ff n huurovereenkomst gaan tekenen en tegelijk dan mn 1e maand huur betalen, maar dan heb ik vanaf 2 april mijn echte eigen stekkie!! :D *cheer cheer* Maar ga dus nu mn practicum van morgen voorbereiden!! ;P Mis je hier in het niet zo heel spectaculaire Nederland! :) Love you, dikke kusss!!!!!
22nd March 2007

wow
RESPECT echt respect maaike ik zou het echt nooit doen maar die filmpjes met geluid helemaal top mijn mams zou ook echt freaken als ik dat zou vertellen vooraf~!!!!!!!!!!! nu nog ff college voorbereiden @ hier straks soort van klinische les (is met patient !) en maandag presentatie van ons prjocet moeten we ons product gaanshowen aan de opdrachtgever en dan hopen dat ze het wil hebben natuurlijk :-) druk druk druk maar alles komt goed!!!!! love you dikke kusssss!!!!!
27th March 2007

OMG BOUNCE.... gek kind ben je ook hea ^^ t lijkt wel een eeuwigheid dat je weg bent man :p als je weer trug bent gaan we wat leux doen hoor! ik ga maar es huiswerken -.-" examens zijn in zicht! oeeehhh have fun meisss hvj! xxx Mell

Tot: 0.049s; Tpl: 0.017s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0227s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb