Wauw!!Milford Sound, been there done that ;)

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Milford Sound
March 20th 2007
Published: March 20th 2007

hey!
we hebben dan eindelijk de Routeburn gelopen! moet een van de mooiste tracks te zijn van nieuw zeeland, hadden wij ff pech dat 't beetje bewolkt was. op zich normaal voor die streek daar, de track duurt 3 tot 4 dagen en je hebt altijd minstens 1 dag regen...wij hebben de track gewoon in 1,5 dag uitgelopen, tsja, dat hadden we ook niet helemaal verw8 :P mar goed, eerste dag haden we redelijk weer, d88 ergens ff te kunnen camperen, op zich best kunnen lukken als we niet eigenwij bij elke goede spot waren doorgelopen want toen begon 't te regenen..shit...en hard ok..en 't was kooouuddd. gelukkig zagen e na 2 min een hut, das chill, wij verhaaltje opgehangen over niet weten hoe te boeken blabla, normaal krijg je dan boete van 80 ollar, nu mochten we er voor de gewone prijs slapen :P lekker opgewarmd in de keuken bij de kachel, nog tijdje met een gast uit leiden zitten praten totdat iedereen weg was en het licht uitviel en we verder geen zaklampen hadden :P tsja, vind dan je wg nog maar ens terug. uiteindelijk gelukt maar toen moest ik naar de wc..gelukkig al eerder geweest dus wist (ongeveer)waar 't was. ik op de tast gaan zoeken, de deur gevonden, ik naar binnen, wc proberen te zoeken, hoor ik ineens 'gghhrrzzzzzzzzz'...whaha ik had 't niet meer, stond ik dus midden in een pikdonkere slaapkamer :P sorry😉 snel naar buiten, die gast lach ook helemaal dubbel. uiteindleijk wel de wc gevonden gelukkig
volgende dag goed weer voor zover het kan daar. bewolkt maar geen regen. wel hele mooie track, loopt zeg maar langs/boven een vallei
op de track nog een jongen uit Engeland ontmoet en daarmee naar de Milford sound gereden. dat is echt mooi daro! wl vag idee, hele tijd vragen mensen, ben je daar al geweest en dacht altijd, nee nog lang niet, en nu ben ik er :S. maar goed, daar hele lnge warme douche genomen, chill :D en daarna de cruise voor de volgend dag geboekt. dat was echt mooi!! overal fiorden en watevrallen en...bottlenose dolphis!jaja, nu heb ik alle drie de soorten gezien :D
was zeker een mooie cruise! volgende dag regende het nogal, overal watervallen, echt OVERAL. terug gelift naar Queenstown en even laatste dingen regelen en dan naar te anau om misschien met die jongen uit Engeland de Kepler track te gaan lopen. tis hier echt weer chill weer, blauwe lucht en zonnetje..relaxed
gister alleen wat laten liggen in een van de auto's die ons een lift gaf, maar weten dat hij in het casino werkt dus daar gister langs geweest en nu afw88 of hij belt ....

22nd March 2007

Hey Maaike! Das grappig zeg, door jou zat ik eigenlijk te denken om misschien toch maar een blog te beginnen. Uiteraard kijken bij de NZ blogs, kom ik jouw verhaaltje tegen. Routeburn was gooood he? Wij deden de Caples meteen daarna, die was een stuk zwaarder, maar zeker de moeite waard. Jullie moeten zeker de Kepler doen ja, hoop dat het weer wat beter is. Ben nu weer terug in Queenstown. Donderdag de Milford Track (yes!!) en ziet ernaar uit dat ik voor die tijd al die kant op reis. Waar zitten jullie nu dan? Nog in Queenstown? Zoja, kunnen eventueel we meeten. Als jullie willen, laat maar ff laten weten of zo 021 128 1828. Ok, take care and save travels! Jurian uit Leiden
22nd March 2007

zow maaike wat een mooie foto's weer echt niet te geloven!!!!!!!!
26th March 2007

Blijf nog steeds met veel plezier je blog lezen en je foto's bekijken!!! :D Heb vandaag ff baaldagje, lekker hele dag thuis en dan vanaaf moet ik helaas naar de vereniging... Achja... Love ya chick!!!

Tot: 0.173s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 64; dbt: 0.119s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb