zalig!


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Picton
January 23rd 2009
Published: January 23rd 2009
Edit Blog Post

heei Xx
ik zal er ook neg eens iets opzetten :D
haha in belgie hebben jullie allemaal koud en ik zit hier in mijn bikini te wachten toto ik terug ion het zwembad kan :D
ik kom er wel juist ui ma toch...
kei leuk en aangezien het hier zo warm is...
over de zandvliegen kan ik mijn mening ook geven: veschrikkelijk!
en we hebben nu wel iets gevonden dat ze weg houdt maar da stinkt en dan loopt ge als een stinkding rond
tot die beesten het weer aankunnen en dan moet ge da terug opsmeren!
pff en da jeukt kei hard dus 's nachts wordt ik er soms wakker van... 😞
maar ik heb hier ook vrienden gemaakt!
da was wel leuk :D een van de meisjes heet Lucy en de ander Emily 😊
ma natuurlijk als ge vrienden maakt wilt u mama gaan wandelen en de dag daarna nog is en da dag daarna nog is ....
en als ge dan zegt da ge nii mee wilt gaan ze met twee en als ze terug thuis of nhee tent komen geven ze u de leuken mededeling
da ze een boottocht hebben gemaakt wegen... blabla ... en dolfijnen en zeehonden en puinguins hebben gezien!!
ik dacht dat ik gek werd! mmm mss ben ik dat al wel :D
haha jhaa ik weet ni wa ik nog moet zeggen...
tis hier leuk en we hebben al veel gedaan en mama en una hebben verteld wa we hebben gedaan dus...
ale jhaaa als ge weet wa ik kan zeggen?
oke dan xxx :D

Advertisement



Tot: 0.248s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.1085s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb