לא רוצים לעזוב את המקום הזה!!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Nelson Region » Motueka
January 2nd 2007
Published: January 7th 2007

שלום לכולם!

אז בעיקרון היינו אמורים להמשיך דרומה, לכיוון גריימאות' והחוף המערבי.. בדגש על הבעיקרון, אבל בניו זילנד כמו בניו זילנד דברים משתנים מאוד מהר ובהחלטה של שנייה החלטנו להישאר פה באיזור נלסון לעוד יום-יומיים רק כדי לזכות לראות שוב את החופים המדהימים של פארק אייבל טזמן.

מצאנו ללילה אכסניה ממש נחמדה לישון בה ואפילו היה לנו זמן לעשות קניות ולפנק את עצמנו עם אוכל מטורף (במושגים של מטיילים..).

כשקמנו בבוקר חיכה לנו מזג אוויר פשוט מושלם ליום על החוף.. אז מיהרנו לפארק ונתנו לעצמנו עוד כמה שעות מול הנוף הפשוט מטורף הזה. הפעם לא הספקנו לצלם כי היינו עסוקים מדיי בלהנות מהמקום..

אחרי הצהריים הצלחנו לשמחתנו למצוא לנו עוד משפחה להתארח אצלה, וגם הפעם שיחק לנו המזל, כי מדובר במשפחה די עשירה עם בית שרואים רק בסרטים.. (: חבל שיש לנו פה רק לילה אחד, כי מחר כבר ממשיכים לגריימאות'...
צ'או.

Tot: 0.245s; Tpl: 0.012s; cc: 24; qc: 112; dbt: 0.1481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb