"איך זה שכוכב אחד לבד מעז.."


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
January 21st 2007
Published: January 28th 2007
Edit Blog Post

בס"ד

הי אהוביי!
איך המרגש?!
ראשית רציתי לעדכן שיש לי מספר פלאפון ניו זילנדי חדש דנדש
and the winner is...
0211536116
למתקשרים מחוץ ל-NZ (מעתה הקיצור של "ניו זילנד")
יש להוסיף קודם את הקידומת של NZ -
(64) ולהוריד את ה-0 בהתחלה
אתם מוזמנים לנסות...
רק זיכרו! הפרש השעות בין הארץ ל-NZ הוא: 11 שעות קדימה!! כן.. כן..
אין ספק שאני מקדימה את זמני 😉 !!
זוכרים שסיפרתי לכם על הכוכב נופל שחזיתי בו בטיסה לכאן
well...
אני לא יכלתי לצלם, אבל מסתבר שיש מי שעשה זאת בשבילי מהקרקע
בבקשה - ההוכחה..
http://www.metvuw.com/index.php
דמיינו לכם.. לצפות מזה מהשמיים, דרך חלונות המטוס... בתחושה שזה פשוט הכי קרוב ונעצר באוויר... מדהים!
עניין הציטוטי שירים כבר נהיה מושרש במיילים שלי... אז בבקשה עוד אחד קטן... הפעם של מתי כספי...
ומה שחשוב זה המסר שבסוף...

" איך זה שכוכב אחד לבד מעז.
איך הוא מעז, למען השם.
כוכב אחד לבד.
אני לא הייתי מעז.
ואני, בעצם, לא לבד."

אז לכל מי שדואג לי שאני לבדי אי שם...
אני לגמרי לא!
הגעתי לקרייסצ'רץ' לבית של ישראלי מקסים שממש התחברנו
ואני מרגישה כאן הכי בבית שיש!
השבת עברה בנחת.. אירחו אותי לארוחת שישי מדהימה!
ואני אפילו מתחילה להסתגל למזג אוויר...
ביום שהגעתי בדיוק התחיל שבוע של פסטיבל מופעי רחוב בסיטי
שזה די נחמד! לא כל כך קשה לשעשע את הניו זילנדים, האמת?!?!
(שאנטי! זה גרם לי להיזכר ממש בRamblas - ברצלונה... שנה אחורה בדיוק!... איזה שבוע!! קדימה! למה את מחכה?! תעלי על המטוס לקרייסצ'רץ'...
ש"ס, פרכטיס - אני בטוחה שאתם יודעים על מה אני מדברת!!)
בכל אופן... עוד יומיים מצטרף אליי בעזרת השם שמוליקו ואני כבר מחכה בקוצר להתחיל לטייל ממש...
עד אז... יש לי ים זמן אינטרנט... זמן סידורים... וזמן לעצמי...
תרגישו הכי בכייף להפריע לי בכל עת!
צירפתי קצת תמונות מקרייסצ'רץ'...
1. 2. 3. טעימה מאווירת פסטיבל מופעי הרחוב
4. כיכר הקתדרלה המפורסמת של קרייסצ'רץ'
5. 6. החוף! או כפי שאני אוהבת לכנות את זה ... the BEACH... שתבינו שזה נחשב למזג אוויר ביום יפה!
7. מדהים! תמונה מהגשר... ציור שאיש אחד צייר בחול בגודל ענקי...!!
8. תמונה עצמית (בשבילך ג'ילג'ולים...) - אם אין אני לי מי לי!!

עד כאן המהדורה להערב...
מחזירה את השידור אליכם!!!

אוהבת המון... ומתגעגעת עוד יותר.....
מיכל.



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.108s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0805s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb