"השביל הזה מתחיל כאן..."


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
January 19th 2007
Published: January 28th 2007
Edit Blog Post

בס"ד

היי אהוביי!
מה שלומכם?
רציתי רק לעדכן שנחתתי בניו זילנד! בעיר קרייסצ'רץ' בשלום!
כן! עשיתי זאת! לראשונה בחיי טסתי לגמרי לבדי...
הייתי לחוצה ברמות בשדה תעופה, פחדתי שהשינוי תאריכים בכרטיס יעשה לי בעיות...
אבל, ברוך השם, הכל הסתדר! (טוב שלא הגעתי גם שמונה שעות לפני 😉 ..)
רק ש.....
מיכלי קצת לא יודעת לארוז... (חג'בי את תהרגי אותי! בנוסף לתיק שהבאתי מהארץ הוספתי עוד מזוודה - מה?! אני לא חוזרת לאוסטרליה... )
בכל אופן לאלו שאמרו לי שמותר עד 30 ק"ג להכניס לניו זילנד ( אני לא אנקוב בשמות... יחיאל! חח.. תודה!)
אז זהו שבטיסה שלי זה ממש לא היה נכון!
מזלי שנפלתי על פקיד חמוד.. קצת חיוכים, אנגלית מקושקשת ועברתי בלי בעיות! - מדהים לגלות מחדש איזו השפעה יש לנו הנשים 😉
הטיסה עברה חלק...
ואפילו קצת לפני הנחיתה הטייס מכריז לכולם להסתכל דרך החלונות הימניים -
קלטנו כוכב נופל..!
שבגלל המרחק, גובה, מהירות (אין לי שמץ - שכחתי כל שיעור פיסיקה שמעולם למדתי...צ'יקו! אל תגלה לשמעון המורה...)
זה היה מחזה לא כפי שרואים מהקרקע, אלא איטי עם שובל אור מדליק!
anyway..
כשנחתתי יצרתי קשר עם ישראלי שהפנו אותי אליו
הוא אסף אותי מהשדה ועכשיו אני בביתו.
רציתי רק לעדכן שהכל ברוך השם בסדר! בעוד מספר ימים שמוליק (השותף שלי לטיול בניו זילנד...) יצטרף אליי,
עד אז יש לי כמה ימי הסתגלות...
ושיר ששמעתי בmp3 בטיסה ואיתו אני פותחת את הטיול הניו זילנדי (ש"ס כוון גיטרה..) -
"יוצא לאור"!

בבקשה...

"השביל הזה מתחיל כאן
בין סניף בנק למעין
לא סלול, לא תמיד מסומן
השביל הזה מתחיל כאן.

חוצה את העיר
עולה על ההר
ממשיך על הים
ממשיך גם מחר
חותך באויר, בין הבתים
יוצא אל האור, אל חיים חדשים.

לך עליו, עלה עליו עכשיו
לך עליו, עלה עליו עכשיו
מלאכי ציפורים מעליך
מלווים את צעדיך
מרחוק נדלק אור
אל תסטה כדי שתוכל לחזור..."

אוהבת המון ומתגעגעת יותר ויותר....
מיכל
(הפעם כבר מניו זילנד...)


Advertisement



Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0213s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb