Gehaald


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
January 14th 2007
Published: January 14th 2007
Edit Blog Post

Gister rond half 8 savonds aangekomen in een hotelletje in Christchurch. Das dus half 8 's ochtends in Nederland. Twee dagen eerder stonden we om half 8 nog bij Martin voor... das twee dagen geleden!
Dat is dus twee dagen rondsjouwen met bagage, wachten, inchecken, wachten, plee zoeken, boarden, opstijgen, filmpie kijken, benen in leven houden, beetje door elkaar schudden, landden, uitchecken, weg door de douane banen, wachten op busje... laat ik stoppen. Oh, nog eentje; wachten.

Hehe, in zoeken worden we al beter. Kuala Lumpur International Airport is een waar doolhof. Zelfs voorzien van een 'airotrain', complexe lifthallen en chagrijnige uniformen die kwaad worden als je aan de verkeerde deur staat te sjorren. Vandaar dat we ons busje naar het hotel miste. Het mannetje achter de balie vertrouwde ons echter toe dat 'everything will fine, yes.'
Na 1,5 uur kwam het dan eindelijk 'fine'. Een dikke neger maakt ons wakker en wees ons naar een gaar Mazda bussie. Daarin bracht hij ons de snelweg op. De snelweg was werkelijk omgeven door palmbomen en ander tropisch gebeuren, maar mijn aandacht lag toch wat meer op de weg. Ze houder er een, laten we zeggen, aparte rijstijl op na, die Maleisie'ers.

Het hotel was wel erg fine. Marmeren badkamer, dikke bedden and all of that. Jammer alleen dat ik niks anders dan slapen heb gedaan. We werden door een iets groter bussie weer naar de airport geraced. 14 Uur of wat later, landden we in Auckland. Daar wachtte onze Nieuw-Zeelandse fam ons op. Surprise! Heel gezellig, en de hulp van Caroline was maar al te welkom. Nieuw-Zeelandse vliegvelden kunnen er ook wat van hahaha.

Anyway, reizen als dit is vermoeiend, dat is wel duidelijk. Het leek wel of ik dronken was gisteren, thanks Jetlag! 😉

Maar nu smeer ik 'm, de zon schijnt hier goed... ik ga maar eens kijken hoe dat strand erbij ligt...

Advertisement



14th January 2007

Vertraging
Goed om te lezen dat jullie er zijn! Hadden jullie nog veel vertraging? Bij Schiphol 'maar' 50min zag ik.. En fietsen ook heel over gekomen?
14th January 2007

Hopelijk komt dit door de redactie..
Haha vet verhaal gast! Nog problemen gehad met 'dangerous liquids' (oftewel Water) of ging dat allemaal 'fine'? Sprak Kruiver #2 nog in de deka en die vertelde mij dat jullie al voor schiphol vertraging opliepen.. en niet eens door de wind enzo =) (lmfao)... ( Lamp al gerepareerd? :D ) Wel geinig dat je dronken wordt v/d jetlag, er zijn echter goedkopere manieren, maar daar ben je vast nu al achter op 't beach. Hier is het k*tweer, het regent, de lucht is grijs en ik heb zo'n vermoeden dat de winter pas begint tegen de tijd dat je weer in de haremakers zit... Veel succes iig en zet wat tijdritten neer waar Frodo nog een puntje aan kan zuigen. Bart
14th January 2007

oooooh zucht!
Leuk zeg zo'n travelblog enne... leuk he zo'n jetlag! :D Had ik dus ook toen ik terug kwam van de States, twee weken last van gehad, maaaaar... niet aan denken nu. Just enjoy :) Terwijl zit ik te blokken hier (sociaal zekerheidsrecht en goederenrecht, jaja) lig jij op het strand, ongelofelijk! Haha! Miss you en kussieee Enjoy your time there!
14th January 2007

Overigens hehe jij een slaaptekort, hoe zou dat nou toch komen vraag ik me af... grinnik!
19th January 2007

Ja gek he? Iemand hield me op tot 3 uur snachts ;)
31st January 2007

hoe moe is de eenzame fietser
niet te glofen de ouwetjes bloggen ook.Hallo Jos en Jordin wij hebben ook genoten van de verslagen en de foto`s. Een paar heb ik hoogglans afgedrukt en bij Karin gebracht,heeft ze iets tastbaars. De planning is om vrijdag naar de bloemenshow te gaan.Eerst Karin halen en later weer thuis te bezorgen.Bart schreef dat de winter begon,maar het is al weer over .temp hier 8"C.,maar als het weer een beetje meezit ga ik morgen naar de Meent.Is ook lekker op z`n tijd.Groetjes.

Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 48; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb