Otago Central Rail Trail en de Catlins

Oceania » New Zealand » South Island » Central Otago » Alexandra
June 15th 2013
Published: June 19th 2013

En zo zaten wij dus in Haast. De enige plaats waar we tot nu toe zijn geweest waar echt niets te beleven is. En toch zijn we er twee nachten gebleven, want na die 120 km hadden we wel een rustdag verdiend. Volgende halte: Queenstown. Per bus of met de fiets, dat was de vraag. Fietsen naar Queenstown zou betekenen dat we eerst 14 km moesten klimmen om de Haast Pass over te komen en daarna was het n... Read Full Entry

Photos are below

24th June 2013

Hallo kreeg verschillende associaties bij verhaal en foto's. Zonder te fietsen begon ik mijn benen al te voelen bij de veronderstelde klimmetjes. deed me denken aan onze recente heuveltjes in noord Bretagne. Weten jullie wel zeker dat het een stationnetje was? Was het geen observatiehut om naar de Galloway runderen te kijken? op naar de volgende uitdagingen en ervaringen. aalt
26th June 2013

Hey Dirk-Jaap en Veerle! Leuk weer te lezen, dit bericht. We nemen aan dat je (DJ) Brussel niet mist ;). Klinkt als een toptijd en een geweldig mooie reis. Laat je niet opeten door dinosauriërs! Andersom is ook geen goed idee want dan wordt je rond en krijg je tribal tattoos in je gezicht. Toevallig is Roel nu op weg naar Iran en neergestreken in het pittoreske Utrecht waar Arne inmiddels woont, dus vandaar deze gezamenlijke reactie. Hebben jullie al heimwee en komen jullie gauw weer terug? Of blijven jullie nog even doorbikkelen? Enfin. We lezen het wel! Groetjes, Arne en Roel

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 42; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb