Nordøen rundt

April 9th 2007
Published: April 9th 2007

Nordøen rundt

Australasia » New Zealand » North Island By Sofie og Thomas
April 9th 2007 Så går turen i ca. 20 dage rundt på Nordøen i vores super dyt! Vi kørte hele øen rundt, der er stort set ikke en hovedvej som vores dyt har misset!! Vi kørte 4.500 km. Vi sov kun hver anden dag på campingpladser for at holde budgettet nede, ellers sov vi bare forskellige steder i naturen i vores dyt. Vi så og oplevede masser af ting og fantastisk natur. Vi tog bla. et surf kursus i Gisbourne, som er NZs bedste surfsted, vi besøgte verdens østligste punkt, det sted hvor solen først står op, vi var ude på en kæmpe aktiv hav vulkan, hvor man skulle bære hjelm og gasmaske, vi besøgte Roturua, som ligger ovenpå et meget vulkansk aktivt sted, med boblende mudderpøle og syresøer, i alle regnbuens farver, masser af natur, Auckland, kauritræer, køretur langs ninety miles beach i solnedgang, Wauv! Sandsurfing ned af 150 meter høje sandbunker og meget mere! Det var vist nok reklame......Klik ind og se!! Husk der er 3 sider med billeder!

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb