New Zealand- Tut og kjoer som aldri foer!!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Wellington
March 14th 2007
Published: March 16th 2007

AucklandAucklandAuckland

Her har me utsikten over Auckland by
Ja daa va straks uppholdet her i NZ ivi au...tidi flyg!Naa har me allerede vore vekk i ein mnd,og har opplevd mykje spennans.Angrer kje et sekund paa at me bytta vekk 2 dager fra fijioppholdet te NZ,skulle gjenne vore her enda lengere. Me he hvertfall hatt det heilt topp her😊 alt he gaatt som smurt, og vel so det. Hverken bortkommen bagasje eller solbrennthet. Naar det gjeld solbrennthet, so he det sin openbare grunn, me he nemleg gaatt konstant innsmurt i faktor 30 etter streng reprimande fraa ei eldre, omsorgsfull ekspeditrise paa et apotek i Auckland(les som i anders aukland..hehe). Over NZ er det nemleg et stort hull i ozonlaget he me faatt vita naa.Er paa kaans 5. flaske med solkrem allerede, det er der pengan flyg,hehe. Ein ana gronn te at me ikkje he blitt so brone er at me ikkje akkurat he ligge stort aa lata kaan paa stranda, me he nemleg prova ut dei fleste actionfyllte aktivitetane som er aa oppdrive her! Den eine dagen me hadde tenkt kaan strandliv va det selvfolgelig regn! so daa va det bare aa finne paa ein ana aktivitet istan😊 Engelsken vaar gaar over all forventning. faar stadig hoere at me snakker bra, saa faar haape me har laert litt😊

Me vi gjonne kaama med nokon interessante opplysningar om new zealand😉 Det bestaar altsaa av to oyer, og me he kun tatt for kaan nord oya. Dei fleste virkar og vera av den meining at sor oya er den finaste, men paa den andre sida saa har mange sagt at det er den som er mest lik paa norge, hoge fjell, fjordar og isbreear. Saa daa har me kanskje sett mykje av det for!? Dessuten har me daa ein god grunn te aa reise tebake😊 Nord oya kan au ligne litt pa Norge, men er paa andre maater veldig ulik au. Det er vulkanske fjell, thermalsk aktivitet(det bubblar og kokar baade her og der), og skogar me ikkje har maken til heime! Dessuten er det ogsaa mange fine strendar her. Vaeret kan sammenlignans med sommar heime i Norge paa sitt beste, so kan ikkje klage paa det.Dei som bur her kallar seg for kiwiar(oppkalla etter nasjonalfuglen), og er svaert stolte av landet sitt, noko me godt kan forstaa. I tillegg er det urbefolkningen som kallast maoriar, det finst ein god del av dessa, dei he storre innflytelse i landet enn samane
Cape ReingaCape ReingaCape Reinga

Her staar me paa NZ's nordligaste punkt...va et fint skue der ja
har i Norge for aa sei det slik. Me har vore paa ei Maori forestilling, noko som har satt djupe spor i kaan,hehe, bare sjekk ut bilde lenger ned😉 men ikkje bare det, me traff au ein Maori privat daa me skulle fylle bensin paa kjerra. Han va meget imotekommande og viste kaan ei bra kjorerute. me maatte au sjavsagt helse paa maorisk vis, snute mot snute, og nuss paa kvart kinn. Ellers he dei ei giga matbutikk kjede som heiter Woolworth her. Denna he me lagt kaans elsk paa, og svingar innom saa fort det er ein i sikte, uansett om me treng noko eller ikkje! Dei he f. eks noko saa praktisk som sjavplukk av frokostblanding. Me har au finne ut at Rugby er den store sporten her, men nok om det.

Me he som nevnt i forrige innlegg leigt kaan ein bil her. Me ploya gjennom heile markedet og plutslig sto ho der, ein stroken toyota starlet 97 modell, akkurat plass det kaan og sekkane, perfekt! Ho fekk seinare av ein eller ana grunn navnet Ruth. Va litt skeptiske te venstre kjoyringa, men fekk smellt kaan paa "rett" side av vegen, og cruisa ut av Auckland
SandboardingSandboardingSandboarding

Her tester me ut sandboardinga paa dei store sanddynene heilt i nord.
i fin stil. Rart med det, men i starten virka det som Ruth stadig drog hardt mot hogre sida, men det varte ikkje lenge for me fekk ho paa rett kjol da. He rett og slett blitt svaert saa drevne paa venstre kjoyringa, kanskje ikkje saa rart sia me he kjoyrt land og strand, og tebakelagt noyaktige 2412 km!Slaa den du.

Fysste stopp etter Auckland va Bay of Islands. Her va me paa ein herlig seiltur i straalandes vaer. Klientellet paa baaten va saa som saa da..blandt ana halvgamle italienerar i stramme stuttshortsar. Hogdepunktet paa turen va svomming med delfinar, me svommte ikkje akkurat side om side da, men dei svommte naa hvertfall under og rundt oss. Sjarmerande skapningar😊 Me va i land paa ei fin oy og gjekk upp te et utsiktspunkt, og fekk grillmat ombord i baaten.

Videre satte me kursen nordover, te far, far north. her va me paa Cape Reinga, som e d nordligaste punktet paa NZ. va veldig fint her,og me kunne se at stillehavet og det tasmanske hav krasja opp i store boelger. plassen me budde paa her va litt luguber,og me va omtrent dei einaste gjestene her. det va som tatt ut fraa ein skrekkfilm. me tok sjansen paa eit burgermaaltid,som va minst like lugubert,og me va sikre paa at neste dag ville tilbringas paa doskaala..men den gang ei..heldigvis.va nok idoformen te solveig(mamman te anja)som redda oss.dermed va det duka for ein innholdsrik dag. det foerste me gjorde va aa sandboarda paa store sanddyner.va reine sahara oerkenen,som va plassert mellom skogen og havet. va kjempe morro,og me blei fulle av sand fraa topp te taa. proevde aa skjule a oss sanden daa me kom te ninety mile beach. den e ca 9 mil lang,og det e mange som kjoerer paa den. detta tok kje me sjansen paa sia Ruth ikkje va forsikra paa detta omraadet.
tok oss ein stopp langs veien der det va ein stor kauri skog.dissa treene betyr mykje for maoriane,og det va litt trolsk aa gaa inn i skauen,sia skumringa falt paa.her snakkar me skikkelig store stokker (60 m hoege og 5 m i diameter paa dei stoerste). mens me leita etter ein plass aa kvile augelokka paa,oppdaga me et dyr me drog kjensel paa. rektig nok va alle de me hadde sett tidligere flate i veien,saa her stod det altsaa et lys levans. i starten lura me
Blackwater Rafting!Blackwater Rafting!Blackwater Rafting!

Slikt utstyr maa du ha paa deg foer du ska inn i hola.
lenge paa aa detta va for et dyr,sia me ikkje hadde sett det i Norge. fant etterhvert ut at de blir kalla for Possum,og e te stor skade for skauen her. Ingen liker desse dyra,saa trur kje folk akkurat svinger unna naar de staar i veien.kan ligne paa ei blanding a ikoenn,mink og royskatt kanskje.

Etter ein alt for lang kjoeretur( feilvurderte kartet litt) kom me endelig fram te neste maal som va Coromandel. daa me kom hit va alt a overnatting opptatt (typisk oss aa ikkje tenke paa det),saa matte kjoere litt tebake foer me fant husly.men det ordner seg som regel for snille piker😊 her va det ei kjempe fin strand,og me tenkte derfor aa benytte oss av den. men neida,daa satte regnet inn.blei ein gaatur te eit hull ifjellet ved strandkanten istan. men ingenting aa grine for,det blei strandliv paa kvelden likevel. regnet ga seg,og me reiste paa nokke som hette Hot Water Beach. her kan ein grave sitt eget lille minibasseng,og e ein rektig heldig,og gjoer d paa rett tidspunkt,kommer det varmt vann i den. me sneik oss innpaa nokken andre, og grov eit stort basseng.og varmt vann blei det...nokken plassar i bassenget va det
Nesten i Maal!Nesten i Maal!Nesten i Maal!

Her er me skikklig toeffe ja!
kokans rett og slett.viste seg at d va baade dansker og finner i dette bassenget gitt.

Dagen etterpaa va det duka for litt action. daa hadde me tatt turen te Waitamo. der har dei nokke som heiter glow-worm caves. me valgte ein tur der ein baade gaar og sitter i ein gummiring inni grotta. va ca 60 m under bakkenivaa,og det va veldig moerkt her. det som er spesielt m dissa grottene e at det e lysans larver/makkar som henger i taket. det ser ut som ein nydelig stjernehimmel,og var eit fint syn. va meget fornoegd m denna aktiviteten. satte snuta mot Rotorua samme kveld. der luktar det foroevrig ganske vondt,pga den termalske aktiviteten i jorda.
trur du jammen kje me moette Wilborn-kopien og co fra Fiji her..verden e jammen kje stor.

me laag kje paa latsida dagen etter heller. daa hadde me drista oss te aa rafte. va litt skeptiske i starten te detta. det hoegaste fossefallet va paa 7 meter. frykta blei kje mindre daa me fant ut at me kom i samme baat som 2 ustyrlege og paniske kineserar. padleaarene flaksa i vilden sky.heldigvis hadde me med oss 2 staute og morsomme insrtuktoerar i baaten.
Konge med zorb!Konge med zorb!Konge med zorb!

Her er et skikklig actionfoto av kaan tatt mens me rullar nedivi bakken i zorben:)
Det viste seg aa bli ein kjempe opplevelse. va skikkelig kick daa baaten stod rett opp aa ned i fossefallet.heldigvis datt me ikkje or baaten. TM fekk seg likevel ein tur i elva etter aa ha blitt puffa uti...men det va bare morro😊
dagen stoppa kje her..etter raftinga stod Zorbing paa programmet. Detta e ein aktivitet som bare finns paa NZ(trur me). det bestaar i aa sitte inne i ein stor plastball med vann i.ballen blir rulla utfor ein stor bakke,og me trenger vel kje aa sei meir. me valgte aa sitte i samme ballen,og det blei ein tur med mykje latter og skraal. paa kvelden maatte me sjekke utelivet,sia det va fredag, og fant ein trivelig plass med livemusikk,der me sang med som faa.

Denna dagen tok me turen te Whakarewarewa Thermal Village. Det er denna plassen som er grunnen te at det luktar so vondt i byen. Her bubblar og kokar det baade her og der, og ryk opp fraa bakken. Det er Geysirar, leirebasseng og naturlege varme kilder. Det er faktisk folk som bur i denna landsbyen, Maoriar sjavsagt. Dei benyttar seg av den thermalske kilden til daglege gjeremaal, som f.eks matlaging og bading. Fekk sjaa
GeysirGeysirGeysir

Fekk se ein geysir sprute opp i full mondur...ca 20 meter hoeg.Stilig!!
ein geysir sprute upp ca 20 meter.Et stilig syn! Var ogsaa her me saag et tradisjonelt Maori show. Paa ettermiddagen reiste me vidare te Taupo. Me hadde ikkje booka overnatting, og det va fullt dei fleste plassar. Men me kjorde rundt og leite i kaans kjaere Ruth, og fekk te slutt et dobbelt rom med eget bad og kjoekken, god deal😊 vel og merke litt utanfor sentrum da men. Aat paa Pizza Hut og blei utsatt for ein meget uforskamma service, tok vel 1 1/2 time fraa me kom inn te me fekk pizzaen...for aa sei det slik, her et me aldri igjen!!fekk krangla te kaan rabatt paa heile 3$ (ca. 13 kr) va jau laurdag, so tok ein tur ut paa kvelden, meget bra uteliv her!

So var den store dagen her...! I dag skulle me nemleg baade ri og hoppe i fallskjerm😊 Vaeret va straalande, so det passa jau perfekt😊 Starta med ridningen. Fekk utdela kvaarsin hest, Tiger hette Tm sin og Zac hette Anja sin. Tm va litt skeptisk i starten, men det gjekk veldig bra. Turen va i ein idyllisk skog, og gjekk for det meste i skritt, men fekk trava og galoppera litte grann
For ein gjengFor ein gjengFor ein gjeng

Her e me backstage og helser paa nokken a Maoriene etter showet
au da. etterpaa va det altsaa klart for fallskjermen, noko me hadde gleda kaan te lenge! Og grua litt au da sko me innromme... Me bestemte kaan for aa gjera det fraa 15000 fot(ska det vera, so ska det vera!), og for aa ha med egen kameramann. Daa er det over 1 min fritt fall, og du faar altsaa med din egne private mann som filmar og tek bilde av det heile. Tenkte jau me maatte ha bevis paa at me virklig hadde gjort detta, so dikkaan ikkje trudde me bare hadde skryte det paa kaan😉 Det er 5 stk som hoppar fraa samma fly, og trur du kje at me kom sammen med nokon Arendals guttar som me i tillegg hadde mott foer i Usa, verden er kje stor! Flyturen upp tok forresten 20 min, og gjekk kje akkurat fort. Naar me maatte paa med surstoff masker begynna me aa skjonne alvoret av hvor langt uppe me egentleg va! Tempraturen paa denna hoegda er ca - 2 grader, for aa gaa i detalj. Ikkje det at du merkar noko te det men,hehe. Fraa fyrste mann hoppa ut gjekk det veldig radig, saa du rakk faktisk ikkje aa bli saa nervos som ein skulle tru. Tm inrommte naa etterpaa at ho hadde naa vore mykje reddar naar hesten begynna aa trave!hehe, daa trudde ho sin siste time hadde kaame. Men maa naa sei at det kribla ganske masse naar du satt paa kanten der og dingla med beina i lauselufta ja! Naar du fysst he kaame so langt he du i grunn ikkje noko valg, for daa er det han du hoppar med som styrer alt, like greit sida det kunne tatt si tid aa faa tvinga lemmene sine te aa hoppe ut fraa den hoegda der! Naar du fysst va i lufta, va det bare heilt fantastisk!!😊 det maa bare upplevast! Me landa nok kje me beina ordentleg planta paa jorda med det foerste den dagen nei.
Paa kvelden tok me et bad i ei naturleg varme kilde i naerheten av hostellet kaans. Va nydlig, skikklig godt og varmt, te og med litt for varmt enkelte plassar. Etterpaa stakk me paa Wool'n og handla inn mat. Skulle nemleg gaa den sokalla Tongariro Crossing dagen etter paa. Detta er regna som ein av NZ finaste dagsturar, og tek eindel timar(me bruka 6 timar, og daa gjeng du ganske fort,hehe😉, saa
Supergirl!Supergirl!Supergirl!

Her er Tmette i svevet:)
daa treng ein dugleg niste vettu😊 Smorte nokon heftige blingsar og pakka ned baade frukt og sunne spesial barar. Skulle nemleg reise saa tidlig som 5.30, saa det va best aa ha alt klart ja!

Kom kaan faktisk greit upp. Bussturen bort tok ivi ein time,so sov litt der da. Fekk leigt kaan litt utstyr paa bussen, Anja jakke og Tm fjellsko. Kunne vera temmleg skiftans vaer uppi der sida det va ca 2000 moh paa det hoegaste. Det begynna greit da, va opphold og bare litt taakete. Va veldig stilig landskap, det er her dei har filma litt av Ringenes Herre. Men daa me kom hoegare, begynna uvaeret for fullt. Det blaaste kraftig og regna sidelengs. Og ikkje minst va det veldig taakete. Saa me saag ikkje akkurat stort te detta fine landskapet ruta er saa kjent for nei😞 Konne like godt ha vore den norske fjellheimen me stabba motlause rundt i. Me blei ganske kliss vaate, og humoeret va kje akkurat paa topp ein periode daa me folte me aldri ville kaama fram.. Hadde lissom gleda kaan veldig te denna turen, for alle sa det va so fantastisk fint, saa det va veldig kjipt aa ikkje sjaa noko det detta landskapet! Heldigvis froys me aldri da,og vaeret letta litt paa slutten, so det hjelpte paa humoeret. Og vips saa va me jau framme! Daa va det ikkje so ille likevel, og det va jau godt med ein ordentleg tur au syns me egentlig som dei ekte nordmenn med er,hehe😊
Paa kvelden smellte me sakene inn i Ruth, og dura mot Napier. Kom fram i 19 tida, men orka kje aa gjera stort, va ganske utslitne etter denna turen ja! Slappa bare av, og fekk kaan knekkebrod med ost te kvelds. Va himmelsk godt faktisk, utrulig so mykje du sett pris paa smaa ting naar du ikkje he eti det paa ei stund. Dei he daa forovrig ikkje ostehoevel, saa vi gjerne her og naa benytte muligheten te aa anbefale alle som sko paa ein so lang tur som kaan aa ta med det, me savnar det hvertfall veldig.Hehe, bli kje det sama med tjukke, kniv skorne skiver nei!

Idag va foerste dagen me endelig kunne sove litt lenge..nokke me absolutt ikkje har gjort I det siste,men daa va me jo typisk vaakne foer klokka klang 9 paa maaraan. Spratt nersagt opp og gjekk ut i sola.
Ut paa tur, aldri sur!?Ut paa tur, aldri sur!?Ut paa tur, aldri sur!?

Vel ska innromme at me begynna aa henge litt med geipen naar det utvikla seg te storm uppaa der men..varte ikkje lenge for humoeret va paa topp at da:)
Spratt og spratt..saag vel meir ut som to gamle kjeringar der me stabba bortivi med stive og omme lemmer.Proevde aa sole oss litt,men merka at me va blitt litt rastlause,saa va kje lange beita me blei vaerans der. Tok dermed turen i et Marineland der dei hadde et delfin- og sel show.va morro aa see paa. Etter det reiste me i eit Possum museum med utstoppa Possum og Possum-produkt. Museum ekje vaar sterkaste side,saa oppholdet her vara kje alt for lenge. Gjorde ikkje mykje fornuftig den kvelden, va herlig aa bare slappe av for ein gongs skyld. Verten paa hostellet va mest opptatt m aa drikke roedvin og smaafloerte m china-chicks,saa holdt oss for det meste paa rommet. Daa me skulle legge oss hadde det nok blitt litt for mykje for gammel’n, og han hadde sovna m doera paa vidt gap…hehe.

Neste dag,hadde me planlagt aa tidlig opp sia me skulle gjoere unna siste delen a ruta vaar, nemlig fra Napier te Wellington. Men daa va senga litt for god, og kom litt paa etterskudd a planen vaar. Me hadde forsaavidt ingenting aa rekke,saa spella ingen rolle for oss.vaeret gikk fra fint, skikkelig stygt. Rett foer Wellington maatte me
FlipperFlipperFlipper

Matte jo paa et delfinshow aa se dei vise kunster,sia me hadde svoemmt m delfiner tidligere paa turen
opp nokka heftige kleivar,og vindkasta va saa sterke at me frykta Ruth skulle fyke or veien. Gjekk heldigvis bra!! Grua oss litt te aa levere Ruth denna dagen. Hadde tross alt blitt ganske gla i ho etter 12 dager paa hjul. Saa bestemte oss for aa shine ho opp litt foer me skulle levere ho….det bar inn i ein vaskehall, og me reingjorde ho for soeppel, kart og brosjyrer paa alt maulig fra NZ. Fant greit fram dit me skulle levere ho..har tross alt blitt ganske drevne paa aa finne fram paa kart naa 😊 Der va dei noegde med standen te Ruth, saa dei skyssa oss inn igjen te byen der me skulle bu. Det va ein annen service enn paa Pizza Hut ja!!Gjorde kje saken vaerre at han som skyssa oss inn va ganske saa kjekk heller😊
Saa naa e me tebake med sekkane paa ryggen igjen. Sukk!!!

Vaar einaste dag I Wellington(hovedstaden I NZ) gjekk for det meste te aa shoppe….sommersalget e for lengst i gang, og dermed kunne me kje dy oss….huff huff!!kom forbi et godt tilbud paa manikyr og pedikyr me ikkje kunne motstaa. va heilt nydelig m litt stell a beina vaare som
TotalrenoveringTotalrenoveringTotalrenovering

Vaare utslitte bein fekk ein ny vaar etter ein herlig pedikyr behandling
har trakka mange mil naa.godt aa faa fresha seg opp litt au.sjoel om budsjettet vaart ikkje tillater den slags luksus for mykje.men maa jo unne seg litt innimellom.For aa oppfoere oss litt som turister, tok me ein “cable car” (a la floybanen I Bergen) opp te et fint utsiktspunkt over byen, og smatt saavidt innom ein botanisk hage. Resten a dagen gjekk med te aa lade opp te Sydney ankomsten. Med andre ord slappe av i den zebrastripete bygningen a Hostell som me budde i.

Det e trist aa maatte forlate NZ syns me, sia me har kosa oss max her. Men har ei spennande tid i moete I Australia au, saa e bare aa glede seg te det. Sandalene traakker videre....😊

Uretiteti Beach...Uretiteti Beach...
Uretiteti Beach...

Litt av et navn! Her tok me ein rast og leika kaan i bolgune:)
Ruth har bursdag!!Ruth har bursdag!!
Ruth har bursdag!!

kom over denna paa ein pub,og sia Ruth blir 10 aar i aar,kunne kje dette passa bedre:)
Car Babes!Car Babes!
Car Babes!

Her ligg me og deigar kaan paa panseret te Ruth,hehe.
Fint Landskap:)Fint Landskap:)
Fint Landskap:)

Detta er tatt i Far North med Cape Reigna.
ninety mile beachninety mile beach
ninety mile beach

ja,denna stranda e ganske lang kan du sei....

16th March 2007

Livet ser ut te å være perfekt!
E alltid like moro å lese oppdateringane dikkans. Makan te actionfyllte veker trur eg ein ska leite lenge etter! Detta kommer dikkan te å leve lenge på!:) Men TM, du må aldri finne på å legge deg SÅ nærme nokken fuglær igjen, det må du love meg.. hehe. Kan ha lus og det som verre e, for å sei det sånn. God tur videre på reisa. Nå e det Australia sin tur te å bli lagt onner sandalføttene dikkans. Håper dikkan får oppleve minst like mykje moro der. ((Me snakkas))
16th March 2007

Litt av noen opplevelser!
Skal si dere får med dere mye! Moro å følge med! Ha et godt opphold i Australia!

NZ
Åhh, så gøy.. ser der har vært på mye av det jeg gjorde i nz... Hadde jeg vist dere skulle rafte i Rotorua, skulle jeg gikk nr til han ene instruktøren Tim.. Regner med han var der.. Super gutt.. Ellers må dere si fra når dere er i Brisbane, så må dere kontakte venna mine der så tar de dere med på fest og mulig dere kan være heldige med overnatting også.. Talk to u soon... Masse klemma Henriette
16th March 2007

dikkan e flinke te å oppdatere! synes det e kjempe gøy å lese! wow, dikkan har vore med på mykje spennans nå, men det som frista mest var fallskjerm-hoppinga, det må være så gøy det! men må si at alt det andre høres jo heilt fantastisk ut også. får så lyst å reise! god tur te australia da, gleder meg te å lese om hå dikkan gjør der. klemmer

heldiggrisar!;)
eg gler meg ti å lese seiste nytt frå den spenstige turen dykkå! er gama å sjå når eg sit her med regnstorm på lund.. he he, det er nokon som har det altså! klem bjørg maren
17th March 2007

Like bra her i norge....eeeh...
Hei snupps:) Fy sø heldige dikkon æ. skulle gjerne bytta plass. ser ut som dikkon he det super bra!!! Her heime æ det bare skule og eksamenar, så må sei eg misunner dikkon ei smule...alt det dikkon upplever, shit ass;) (ps. fallskjermhoppinga tar kaka!!). Faktisk sø begynnar det, hverfall for øyeblikket, å bli vår her heime. Kjempe fint vær og mildt. men kan vel alikavel ikkje slå dikkon, heliggrisar. kos dikkon masse viare i Australia og ta mange bilde! nuss
17th March 2007

heisann:)
hei.. ser jo ut som dere hadde det velidig bra i NZ :) , nå er dere vel kommet til australia, det blir nok kjempe bra, kos dere masse:) stor klem fra Morten
18th March 2007

Hej hej :)
Ser ut som dere har det flotters toppers, her i kr.sand i dag er det nesten storm i dag skulle en tro..så tenker det er godt å være i Australia nå.. så at det var ganske varmt der for tida :) får nok oppfriska brunfargen ett par hakk igjenn..hehe :) gla i dere snuppur! kos dere videre! klem fra Kristin :)
18th March 2007

Hørs ut som om dikkan kosær dikkan masse
så moro å høre fra dikkan igjen på bloggen :) så masse dikkan har rekt å oppleve asså....e heilt utruli.... hørs utruli moro ut :) e så kos å høre fra dikkan asså :) nå ska australia gjørast utrygg ;) håper dikkan får mange spennans opplevelser der au og at alt går like bra der :) me snakkas plutseli igjen :) kos dikkan masse ;)
19th March 2007

Helsing frå Høydalsmo til 2 tøffe jentur !
Kjempemoro å lesa om alt dykkon heve gjort. Det er supert at me fær lesa og sett på bilete frå kvart land dykkon he vore i. Eg og Sofus he akkurat kikka på bloggen frå NZ nok ein gong- va tøft at dykkon hoppa i fallskjerm pluss både dykking og rafting m.m. Er litt misunneleg på det meste, men ikkje fallskjermhoppinga ! Nytt snovær og vinter hera i dag etter nokre dagar med vår. Håpar det blir mange fine veker i Australia framover ! Det blir heilt sikkert mange flotte opplevingar der au, og eg skal prøve å ha litt jamnlegare kontakt. Ha det rektig bra og masse helsingar frå Marius og Mamma au - lykke te i Australia.(såg forresten frå eit jubileum i Sydney på dagsrevyen i kveld den 18.3)
19th March 2007

Hei!
Me prøvær igjen sia det ikkje blei nokke av det eg skreiv tidligere... :) Moro å lese om turen og alle utfluktene dikkans, og å se bilder! Ser heilt knall ut! Litt av ein opplevelse det her:) Dikkan får kose dikkan videre, eg følger med frå moderbygda! Klem Ann Kathrin..
22nd March 2007

Thjo og Hei
Halloy Tove Mette m/ reisefølge. Her kommer det ei lita helsing i frå hedemarken, fekk add frå Anne Reidun i dag og min nysjerrighet måtte straks stilles. Dei har et lite prosjekt med å finne sida dikkans dei au, men ting tar som kjent tid, og av og til litt lang tid ;) Skulle forresten helse så mykje frå Anne Reidun og Trygve og ønske dikkan ein fortsatt fin tur. Det e utrulig morro å lese om turen og opplevelsane dikkans, hadde ein vore forut sin tid hadde eg gjort det samme. men sånn gjekk det nå ikkje da.....på videregående hadde eg ein gong planer om å reise til australia og jobbe på sauefarm men det koka vekk i kålen... Så nå har toget gått for min del, men kan ikkje klage :) Her begynner våren å komme, men me har fortsatt 20 cm snø på plenen vår....sukk.... men me kan kanskje bli litt solbrente da for sola har vore framme heile to dager etter hverandre nå :) Ønsker dikkan ein fortsatt god tur CARPE DIEM!!!!! Mange helsninger frå Lene, Tuva og gjengen i Tørdal ;)
22nd March 2007

ÅÅÅÅÅ!! så sinnsykt masse kult dikkan opplever, gleder meg alt kjempe masse te eg ska ut å reise altså! Når eg ser å masse deikkan opplever og å kult dikkan har det! :D Nå e det favoritt-landet mitt som står for tur da:D;) Skulle ønske eg huska nokko fra når eg va der.. Men dikkan må kose dikkan sinnsykt masse, veit dikkan får det bra! Og TM; Husk Paul Walker kopien da;);) hehe.. kan dukke opp når som heslt vettu:) hehe.. Mange klemmer fra Norge(Her begynner det å bli bittelitt varmt på dagen da,heldiggriser) hehe.. Ps. Dikkan e sinnsykt tøffe ass, tenkt fallskjermhopping og rafting! Wow!!
25th March 2007

heisann jenter;) må sei d eg av,sjøl om dikkan har hørt d mange gånger..hehe..men fy søren for ein fin tur dikkan e på..*misunne* tøft gjort å hoppe i fallskjerm..hehe;) håper dikkan får ein knall tur videre;)
4th April 2007

Grattis med dagen.Anja.
Sender ein forsinka Gratulasjon med dagen Anja. Håpar du hadde ein super gebursdagsfeiring.Utruleg moro å lesa om alt dikkon oppliver på turen dikkons.Gjekk Høydalsmo Låmi på gebursdagen din i nydleg vær og skareføre.Skø gratulere sø mykje med dagen frå resten av fam.her au.God tur vidare .

Tot: 0.134s; Tpl: 0.019s; cc: 14; qc: 78; dbt: 0.0862s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb