דאנדין אוטאגו מונט קוק וארתורס פאס

Published: January 6th 2007

אחרי הקייטלניס הגענו לדאנדין וטיילנו בעיר במפעל השוקולד המגניב בו ראינו מפל ענק של שוקולד ועוד כמה דברים נחמדים.
אחרי הביקור במפעל נסענו לחצי האי אוטאגו מקום נחמד עם הרבה חיות ים... שם יצא לי לנהל שיחה מעניינת עם כלב ים ע-נ-ק!!! היה מצחיק!!!!
אחרי הטיול באי חזרנו לעיר טיילנו טיפה והתארגנו לסילבסטר..שלמרות שהוא לא משתווה לחגיגות שלנו בארץ... היה מטורף בגלל החבר'ה וממש נהננו. מצאנו איזה באר שתינו המון ורקדנו עד שנגמרנו.
יום למחרת יצאנו אני חן ענת ועינב צפונה לא לפני שביקרנו ברחוב הכי תלול בעולם - והוא פאקינג תלול - זה פשוט לא להאמין (תמונות) - כמעט שפכתי מנוע שעליתי אותו!!
משם המשכנו לאומרו של יה הרבה מה לעשות שם והעברנו לילה בטוויזל
יום למחרת נסענו למאונט קוק - הדרך הייתה פשוט מטורפת ומצחיקה גם יחד אני וענת נסענו ברכב אחד וחן ועינב בשני ראינו נופים מטורפים אגם פשוט מדהים שהצלחתי לספור בו 4 גונים של כחול ועוד המון הרים מושלגים (דבר שכבר הפך להיות אצלי בשגרה 😊 )
הגענו למאונט קוק - וחברים, כמה שהרים מושלגים אצלי בשגרה..מקום מטורף כזה עוד לא ראיתי. הלכנו בעמק לאגם מי שלגים נחמד אכלנו צהריים וחזרנו. משם הלכנו לישון בלייק טאופו נזרקנו בחניה ציבורית והיה נחמד קמנו בבוקר..נםרדנו מהבנות ונסענו לארתורס פאס - דרך ארוכה אבל פשוט מרהיבה.. כל הדרך אני וחן שרנו כמו מטורפים.. יצאנו מהאוטו לתמונות תוך כדי ריקוד. ואיכשהוא הגענו לארתורס פאס
יום למחרת פגשנו את אושרי ימין ואת עדי חברה שלו...כן כן- תאמינו או לא... פשוט סגירת מעגל. התרגשות שאין לתאר.. הסתלבטנו כל היום בפיקניק של קפה וטימטם בארתורס פאס ליד הנחל היה כ"כ מצחיק ומהנה שאי אפשר לתאר.
וזהו... יום למחרת התחלנו בעליה למעבורת בפיקטון.. אתמול ישנו בפיקטון ועשינו ארוחת שישי עם קידוש על סטייק כבש ובקבוק יין אדום..
ועכשיו אנחנו בווילנגטון אחרי יום הרפתקאות בעיר
מה אני אגיד לכם חברים... כל יום הנאה בפני עצמה..התרגשות מחודשת.. פשוט נהנה מכל רגע..בימים קייצים כאלה בניו זילנד נשאר רק לרדת לחולצה קצרה.. לשיםן משקפי שמש, לשמוע עברי לידר ברקע, להסתכל על ההרים המושלגים מעליך - ולפוק וואחד חיוך!!!!
אז יאללה כתבתי פווווללל... נדבר - צ'או

Tot: 0.076s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb