Marijke and Luc

Oceania » New Zealand » North Island » Taupo
January 20th 2008
Published: January 25th 2008

Hello,

About 4 km south of Turangi you can go to the Tongariro National Trout centre, and learn a lot about trout hatchery and trout fishing on the Tongariroriver. Sunset can be amazing.

Hallo,

In de omgeving van Turangi bezochten we een kweekcentrum voor forel, via duidelijke panelen leer je veel over de visactiviteiten op de rivier Tongariro. s'Avonds een mooie zonsondergang gefotografeerd.

Marijke en Luc

3rd February 2008

En ? Hoe zit dat daare met de menskes. Aan de foto's te zien goed , het kan bijna niet anders denk ik , als je een van de mooiste werelddelen mag vertoeven. Wij kunnen hier enkel vaststellen dat onze kustlijn er een beetje (?)anders uitziet dan die daar,en toch echt naar de kl... is met het zien van jullie beelden. Van alhier moeten we zeggen dat het de laatste week aan het verkouden is, waar we verleden week met een temp. van +/- 10° met de mama nog een ritje met de motor konden maken naar de westhoek, zullen we het vandaag houden bij een wandeling met de hond, en dan in de zetel , met een boekske. En Marijke, ge moet nog niet direct terugkeren want in den blokker is alles getelt, en zitten ze nu in den grooten bureau aan het uitrekenen of ze winst hebben gemaakt dit jaar.Enkele weken geleden ben je zelfs nog in de prijzen gevallen met aan traktatie voor de beste weekomzet, met andere woorden, je hoort er nog bij, ook al ben je der niet, goed hé.De groetjes aldaar aan Luc TigerWoodsTok , en tot briefs Mevr. B. heeft laten weten dat Mevr. Denys haar ontslag heeft gegeven.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.031s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb