Woensdag 15 oktober 2014

Oceania » New Zealand » North Island » Rotorua
October 18th 2014
Published: October 18th 2014

Aangezien we vannacht campeerden in de Red Woods, blijkbaar wereldberoemd bij Mountainbikers, wou Ruben heel graag het mountainbike parcours uitproberen.

Hij heeft hem enorm geamuseerd, ik heb vooral op slakkentempo genoten van het uitzicht. Al bij een leuke ervaring, zij het niet direct een die ik graag zou herhalen. Maar Ruben vond het heel leuk, en dat was het belangrijkste. 😊

Na het mountainbiken zijn we wat boodschappen gaan doen: de rugzak oppikken die we gisteren bij de wine tasting achtergelaten hadden en om Ruben’s maandlenzen gaan.

Eens dat rond was, verlieten we de stad die naar rotte eieren ruikt (door de hydrogen sulfur van alle warmwaterbronnen daar...) en reden we richting Whakatane, een pittoresk havenstandje dat blijkbaar de warmste plaats van Nieuw Zeeland is.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb