Whangarei naar Warkworth

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
July 24th 2008
Published: July 26th 2008

Vanmorgen toch maar weer verder gereden. Whangarei is toch niet een hele leuke stad. En de camping ook niet zo. Ervoor gekozen om naar Warkworth te gaan. Hebben een touristische route genomen. Omgeving was weer erg mooi. Warkworth is een leuk klein plaatsje. De camping ligt aan een baai met een schelpenstrandje. Een erg leuke camping en wederom erg rustig. Heel veel musjes en 2 eenden. Bert en nog een Bert. Ook nog even gekeken bij de ezels die op het heuveltje stonden.

's Middags weer paard gereden. Dit maal was het veel leuker. Bram zat op Terminator en ik op Olle. Een grappig oud vrouwtje reed voor ons uit. Ze had haar rode hoofddoekje (a la roodkapje) nog onder haar cap. We gingen de heuvels op en af en de helft van de tijd waren we aan het galloperen. Echt te gek. We galloppeerden tegen de heuvels op en maakten daarbij ook haarspeldbochten. Het leuke was dat die vrouw ook van alles vertelde over de natuur. En er liepen een heleboel geiten en schapen met jonkies. Heel leuk. Dit ritje duurde maar een uur, maar was 10 maal beter dan de eerste rit (en veel goedkoper). Ook Bram begint het nu goed te leren. Hij wist alles bij te houden.

's Avonds wat gekookt en gelezen.

Katinka

Tot: 0.036s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0174s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb