Gearriveerd in Nieuw-Zeeland

Published: September 27th 2007

YHA international

Mijn hostel op Turnerstreet in Auckland

Vertrek in SchipholVertrek in SchipholVertrek in Schiphol

Nog een laatste kop koffie met de familie
Hoi allemaal,

m'n eerste post vanuit Nieuw-zeeland, ik houd het een beetje kort. Want m'n internettegoed loopt zo af en ga zodadelijk eten.

De vlucht vanuit Amsterdam ging perfect, ik kan iedereen Singapore Airlines aanraden. Je wordt in van alles voorzien en hebt zeer comfortabele stoelen en beenruimte. En een entertainmentcenter in elke stoel, je kan zelf op elke moment een film of tv show opstarten. Meer dan genoeg te kiezen.

Zit nu in Auckland-Central, kon de eerste nacht niet veel slaap vatten, en heb gisteren dus de hele dag geslapen. Vandaag dus wat beter rond kijken bij daglicht, de stad is niet zo heel bijzonder mooi of zo, maar heeft wel een paar landmarks.

Ben weer weg, meer volgt later.

Vulkaan op JavaVulkaan op Java

Rainbow WarriorRainbow Warrior
Rainbow Warrior

Gedenkteken

27th September 2007

JEUJ!! Rijnt is veilig aangekomen... maareh, even ter zaken: eet je mee vnvnd? :') Groetjeskusjes Len en Jasper

27th September 2007

Veel succes met je zoektocht
Geweldig hè, zo'n reis. De foto's spreken voor zich. En nu op pad, bevrijd van jetlag. Succes ermee en ik hoop dat je veel interessante mensen zult ontmoeten. Jongen, hou je haaks en vooral: geniet er van!
28th September 2007

Diner a trois?
Hoe aanlokkelijk ook, helaas ga ik het eten vanavond niet halen. Groeten
1st October 2007

eeej Gast, hoe gaat het met je? hoe zijn de eerste 2 weken bevallen!? ben benieuwd naar je dikke avonturen daar, dus kom maar op met die vette pics.... amuzeer je kerel en spreek je laterrrrr POEN
5th October 2007

Hey Rijnt, alles goed daar? We houden je voortgang in de gaten hoor!

Tot: 0.046s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 991.8kb