הגיע הזמן להגיד שלום...

Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
February 7th 2007
Published: February 13th 2007

הימים האחרונים פה, באוקלנד, היו פשוט כיף חיים. המשפחה שאנחנו מתארחים אצלה פינקה אותנו ברמות שאי אפשר לתאר!! היינו בקזינו, בקריוקי, במסעדה סינית שווה.. דאגו לנו פה כמו שדואגים לנו רק בבית, באמת.. וויליאם ודוריס, אנחנו אוהבים אתכם!!

ועכשיו לכמה מילות סיום מרגשות:

אז זהו.. איכשהו, למרות שבאמת לא רצינו שזה יגיע, אנחנו עוזבים את ניו זילנד.

כל מה שנגיד על המדינה הזאת לא ישתווה לכמה מהתמונות שבטח ראיתם פה. פשוט אי אפשר לתאר כמה יפה ומיוחדת המדינה, פשוט לא נתפס!!

דיברנו על זה המון, שאנחנו ממש מקווים שזאת לא הפעם האחרונה שלנו פה ושביום מן הימים עוד נחזור לפה, קצת יותר עשירים וננסה להנות מעוד כמה דברים שיש למדינה הזאת להציע ופשוט לא היה לנו מספיק כסף כדי לנסות... המקום הזה שווה 24 שעות של טיסה, בוודאות!!

הלילה אנחנו עוזבים את ניו זילנד וממריאים מאוקלנד לאחות הגדולה של ניו זילנד, לאוסטרליה!!!

מקווים שנהנה שם לפחות כמו שנהנו פה..

נשתמע ממלבורן!

Tot: 0.165s; Tpl: 0.009s; cc: 25; qc: 114; dbt: 0.0952s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb