Oneroa - Waiheke Island


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Waiheke Island
December 23rd 2006
Published: February 3rd 2007
Edit Blog Post

Het echte Nieuw Zeeland!
...............

Heb nu al drie keer een verhaal getypt maar word steed niet verzonden!! VeT irritant!!!!!!

Nou heb ik er bijna geen zin meer in.

En zit hier al mn geld en tijd weer lekke te verdoen.

Ik zit nu op Waiheke Island en dat is echt super!!! Ik heb al zo veel gezien en meegemaakt das echt zo bijzonder. Het is echt heel raar om nu echt aan de andere kant van de aardbol te zitten!

Ik heb een erg leuke tijd gehad in het hostel in Auckland, Verandahs! Iedereen was erg gezellig en leuk! Ben daarna samen met Maaike, Tom en elisabethe vertrokken naar het eilend. Zon 35 min varen vanaf de stad! Ik wilde echt wel weg uit Auckland, the big smoke! Ookal zijn er mooie parken, met ongelooflijk dikke bomen, ligt de stad aan het prachtige water en at ik ' s ochtens mn ontbijtje op de veranda met uitzicht op de tuin en het westenn park en de skytower!!!! Ik wilde nu het echte NZ zien, de natuur!!! Na verandahs heb ik samen met Maaike en Tom 2 nachtjes in Aloe tree, een ander hostel doorgebracht, erg crappy trouwens, en zijn dus darna vertrokken naar dit paradijsje.

Het weer is trouwens wel echt ongeloofelijk raar en onvoorstelbaar hier!! Regen, storm en zon alles op 1 dag is echt niet vreemd hier!

Maar heb dus al veel gezien en gewandeld en heb heel veel fotos gemaakt, van elke hoek hier!! Dat kon ik niet allemaal oploaden. Maar heb een aantal fotos uitgezocht en op een andere site gezet. Dus daar kan je op kijken!

Kijk snel op:

http://lauragroeneveld.mijnalbums.nl

Ik typ een andere keer wel weer meer want zit hier nu echt al te lang...

Liefs Laura

I will spend my chrismas here on the island!


Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0578s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb