Rarotonga...

Oceania » Cook Islands » Rarotonga
May 23rd 2008
Published: May 23rd 2008

Etter en 10 timers lang flytur var vi paa plass paa paradisoeya Rarotonga. Her hadde vi egentlig ikke lagt store planene bortsett fra soling, bading og selvfoelgelig 17.mai feiring. Vi skulle ogsaa treffe igjen Par her som vi moette paa Hawaii. Vi havna igjen paa et bra hostel, Varas beach house, som laa perfekt til paa stranda med stor solterasse. Den fikk vi ikke mye bruk for gitt, vi hadde vel... Read Full Entry

Photos are below

Ha ha..Ha ha..
Ha ha..

Vi kom plutselig paa at vi hadde noen kubanske sigarer som vi hadde drassa rundt paa til en bra anledning. Det maatte selvfoelgelig bli naa!
Juile og Cam..Juile og Cam..
Juile og Cam..

Som dessverre endte sin 17.mai feiring paa sykehuset da de kraesja med scooteren..

23rd May 2008

17. mai feiring på Rarotonga
Det var morsomt å lese om 17. maifeiringa deres. Det Norske flagget gjør nok noe med oss alle denne dagen, og kanskje enda mere når man er langt hjemmefra. :) Er ikke så sikker på at den fallskjermhoppinga høres så bra ut.............huff..... men det blir spennende å høre hvordan det var. Begynner snart nedtellinga til dere er hjemme igjen - det blir godt. Kos dere fortsatt og nyt livet. Klem fra mamma og pappa.
24th May 2008

Mamma og Pappa!
Ja, til slutt fikk vi virkelig feira den store dagen, og det skikkelig ogsaa :) veldig goey! Fallskjermhopping ja, vi er litt smaaskeptiske vi ogsaa, naa har vi faktisk booka, saa i maarra kl 11.40 er det for seint aa ombestemme seg gitt.. Gledegruer oss veldig! Haaper dere koser dere hjemme i vaarsola, her er det skikkelig hoestvaer, sur vind og gule traer, akkurat som hoesten hjemme! stoor kos fra Linda
24th May 2008

lesepause med vilde-linda blog = motivasjon at det snart er sommerferie og sol på meg også:)

Tot: 0.114s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 64; dbt: 0.0686s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb