En forsmag på vores kommende australienstur


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia
January 1st 1990
Published: January 1st 1990
Edit Blog Post

I 1990 var Tina og jeg en tur til australien, hvor vi var rundt og hilse på vores venner og fik set det meste af det man skal se i Australien.

Vi vil i den kommende tid gennemføre nogenlunde samme rejse sammen med vores børn.

Jeg har lagt nogle billeder ind som en lille appetitvækker.

Jeg håber i alle har lyst til at melde jer på og få besked når jeg skriver nye historier. Med dette løfte kommer jeg til at jage internet cafeer overalt i Australien.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

The OlgasThe Olgas
The Olgas

Trods den bagende varme blev der dannet små skyer over klipperne
KoalaKoala
Koala

Koala er fantastisk sød at se på men man skal ikke tage fejl de kan godt bide
Geat Barrier ReefGeat Barrier Reef
Geat Barrier Reef

Det bliver fantastisk at komme ud at dykke ved revet igen.
KlippemaleriKlippemaleri
Klippemaleri

Mange tusinde år gamle klippemalerier kan ses i Kakadu National Park


6th March 2005

No worries mate
Vi skal nok følge med. God tur. - Henrik
7th March 2005

god rejse
Kære Tina, Carsten og børn - rigtig god tur. Jeg vil følge med, så hestefolket herhjemme kan blive behørigt opdateret i rytterstuen om hvad I oplever - altså særlig fokus på rideoplevelser, tak! kh Vibeke - Vibeke krag

Tot: 0.124s; Tpl: 0.009s; cc: 20; qc: 106; dbt: 0.0818s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb