What an experience ...

Oceania » Australia
February 22nd 2008
Published: February 22nd 2008

12 februari landing in Sydney … Wat een contrast met wat ik de afgelopen twee weken allemaal gezien en meegemaakt heb! Grote buildings, mensen in maatpak met de gsm tegen het oor, sportieve joggers en fietsers, toeristen op flipflops, bedelaars op de grond, straatartiesten die hun best doen om wat bij te verdienen, backpackers die hun weg zoeken naar het volgende hostel…, wat een drukte! Ik... Read Full Entry

Photos are below

Whisperer ' s WallWhisperer ' s Wall
Whisperer ' s Wall

gewoon praten aan een kant en je verstond elkaar aan de andere kant. Een setje beatbox gedaan en aan de andere kant gejuich .. Spijtig dat ik niet moest broekhoesten dacht ik achteraf... Een kerel kreeg prul met zn vrouwke omdat em zei dat haar poep wat dik uitzag in dat rokje hehehe ..

11th April 2008

Gelukzak
Stip, ge maakt ons zo jaloers als we daar hier allemaal zo zien en lezen. Amuseer u nog ma heel goed en ik ben heel benieuwd naar de sappige verhaaltjes. Greetz
19th May 2008

NEWS and PHOTO'S
we read nothing new anymore, so this means you are having a good time ! Has the beer run out ? Steve

Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 42; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb