hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Perth » South Lake
March 8th 2006
Published: March 8th 2006
Edit Blog Post

hejsa alle sammen

mine indslag er en smulle tynde for tiden, det ved jeg godt men der er bare saa meget jeg skal. jeg er lige ankommet til perth i gaar. er paa en hostel lige i udkanten af byen, et hyggeligt lille et. her skal jeg saa blive en uge.

naar men turen til uluru var fantastisk og jeg har taget en masse flotte billeder. som jeg da desvaerre ikke kan vise jeg nu da jeg igen har glemt at medbringe dem. tsk tsk. vi fik set en masse flotte solopgange og solnedgange. saa det betoed at vi skulle op kl 4.30 og morgen for at fange solopgangen. puha det var paent haardt, og saa fik gaaet en masse. den sidste dag gik vi rundt om det store sten, hvilket er ca 8 km tror jeg nok. det var saa ikke det vaerste, det vaerest var at det var i 35 graders varme. puha men det var en meget flot gaar tur, fik set den mega sten for alle vinkler. om natten sov vi svags under open himmel, det var bare fantastisk. naar men jeg maa have sat nogle billeder ind, de taler for sig selv.

i alice spring foer jeg tog afsted paa tur var jeg inde i et kaenguru redningscenter. det er en mand der, koere ud paa vejene og tjekker pungene paa de kaenguruer der er blevet draebt paa vejene. saa hvis han kan opfostre han de smaa pus og saette dem ud i the wild igen naar de er gamle nok. men der var jeg inde og holde de smaa. de var bare for kaere.

jeg vil smutte igen jeg skal til at finde mig noget job. det kan ikke gaa andet.
hygge hejsa

Advertisement



9th March 2006

job
Hej maria ang. job kunne du prove at ringe til sarra og brandon i wagga wagga.de kan maaske hjaelpe sarra har hvist nok levet i Perth i et stykke tid. ses snart. kh peter

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb