hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley
March 1st 2006
Published: March 1st 2006
Edit Blog Post

hej med jer

ja nu er jeg saa tilbage i brisbane igen. jeg har vaeret i noosa og paa fraiser island tur. det endte med at blive en ganske god tur, men jeg startede ud med at vaere lidt skuffet for det var en af de der ture hvor man er paent mange mennesker og i alde aldere. hvilket betyder at de fleste har nogle de rejser sammen med. men jeg endte med at snakke med en del flinke mennesker. og der var utroligt flot. vi var den foerste dag ude og bade i en meget flot soe, som vi gik paent langt gennem sandduner for at komme til, saa vi trangte hvirklig til den svoemme tur da vi kom der til. fraiser er en ret fatastisk oe, det er en sand oe og trods det er der helt del skov i midten. ogsaa regnskov. ganske smukt. 2. dag var vi paa tur i regnskoven og ude og bade i en anden soe, med krystal klart vand. super smukt. jeg maa lige ligge nogle billeder ind en dag, men ikke nu. og ja vi saa en masse soede dingoer ogsaa, hvilket ogsaa var en af grundene til at jeg bare skulle der hen. fantastisk tur, bare for kort.

i morgen skal jeg saa intil center. og paa tur til uluru. det glaeder jeg mig til. og en lille sjov ting, mig og peter har misforstaaet hinanden saa jeg har masser af tid til at finde job de kommer ikke til perth foer den 15 april. saa masser af tid til at tjene penge. lidt typisk mig eller hvad. naar hvad det skal nok gaa alt sammen.

jeg vil smutte igen. hygge hejsa



Advertisement



Tot: 0.123s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0854s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb