kamperen is een leuke zomersportwaarvan je steeds maar jongr wordt!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Coral Bay
April 30th 2009
Published: April 30th 2009
Edit Blog Post

hallo ;D
eindelijk nog eens internet :D
de reden waarom er zo weinig op de blog wordt gezegd is dus het internet 😊>
we hebben hier ondertussen al veel gedaan! ook al wat kangroes en andere leuke dieren gezien :D
we zyn naar de pinnacles gaan kijken (een soort van versteend bos ofzoiets :D)
en we hebben in monkey mia dolfijnen kunnen voeden! en morgen gaan we met whalesharks zwemmen!!!
das een mega grote vis rond 6 meter en dan een kei grote mond!
en dus een mengeling van een walvis en een haai! (maak u geen zorgen die gaan ons niet opeten) :D

ik vind het hier wel juist iets te warm! voor mij was de temperatuur in nieuwzeeland beter :D
maar dat vinden we hier alle vier 😊 en dan moet je weten dat het hier herfst/winter is :D
weetje wat ik hier ook heel grappig vind? dat pelikanen en rare gekke grote vogels (waar ik de naam weer vergeten van ben)
hier gewoon los door het dorp lopen :D ik denk dat die moeu og muo meu ofziets noemen :D

khoop dat jullie blij zyn met mijn berichtje?
oh jhaa groetjes van de anderen!

xx Enya xx



p.s: is het liedje van de tittel juist?
en hoe gaat dat verder?


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

Monkey MiaMonkey Mia
Monkey Mia

Pelikaan / fotomodel


30th April 2009

liedje
leuk om nog eens iets op de blog te vinden en voor zover ik nog weet gaat het liedje zo verder (titel is heel juist) ... je trekt door heel het mooie vlaamse land, door bos en hei en strand tralalala, frieten me salaa en dan weet ik niet meer :-) groetjes en tot de volgende
3rd May 2009

jonger worden van kamperen
Als dit zo is moet in zo spoedig mogelijk naar Australie komen,en jullie komen vervoegen en hopen dat dit bij mij ook helpt????? Papa,Bompa,jeannine,Birgit
3rd May 2009

kamperen...
Hallo de reizigers, leuke beestjes hebben ze daar, maar wat een namen! Kusjes en een knuffel van ons allebei.

Tot: 0.18s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb