wie eet wie?

Oceania » Australia » Western Australia » Augusta
May 27th 2009
Published: May 27th 2009

enya aan het stuurenya aan het stuurenya aan het stuur

broom broom tuut tuut
hey bloggertje
hier een update
onze tijd in australie zit er bijna op, maar we hebben hier nog wat dingen bezocht.
we zijn naar de giant three's geweest. het was toen wel niet zo goed weer dus moesten we dat tussen de regenbuien doen, maar het was toch de moeite want de zon kwam er toch even door.
hierna zijn we naar ene stukje zee gereden zodat lies haar teen erin kon steken natuurlijk :D
op de camping maakte ze elke woensdag haai klaar en wij hebben dus allemaal mogen proeven... mmm haai is best lekker.
dan zijn we verder gereden naar Augusta.
daar zijn we ook naar Leeuwin vuurtoren geweest, die nu nog altijd gebruikt wordt omdat het daar een beetje gevaarlijk is.
daar kun je "zien" hoe de indische oceaan en de zuidelijke oceaan samenkomen. we zijn helemaal naar boven gegaan de 176 treden.
het uitzicht was de klim wel waard.
de mevrouw vertelde dat er daar een haunted house was dat er vroeger drie gezinnen leefde en die moesten dan zorgen dat de vuurtoren aan bleef. een van de mannen die zijn vrouw was zwanger en die was van een stoel gevallen en zij en de baby waren
una aan het stuuruna aan het stuuruna aan het stuur

tuut tuut broom broom
dood.
de vrouw geloofde er zelf niet in maar naar het schijnt gebeurden er wel rare dingen... wie zal het zeggen :D
we sliepen in een backpackers voor 24 man maar we hadden geluk en er was niemand anders, heel het "huis" voor ons alleen.

dikke kussen van ons
xxx

oplossing: wij aten de haai!

three top walk three top walk
three top walk

proficiat u bent 40 m hoog!
2 oceanen komen samen2 oceanen komen samen
2 oceanen komen samen

<-- zuidelijke oceaan indische oceaan-->
enya enya
enya

rara welke zee is er op de achtergrond?

27th May 2009

wie eet wie
Ik ben blij dat het niet andersom was zene!!!Kusjes.
10th June 2009

Ik ben ook blij maar nie voor den haai dan...Alemaal ne kus en ne knuffel en de wind in het zeil...XXxx...

Tot: 0.033s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0129s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb