Apinoita

Oceania » Australia » Western Australia » Albany
January 28th 2008
Published: February 14th 2008

Paasimme pois tuolta viidentahden hotellista ja uusi suunta oli Albany, tuo apinoitten maa. Meille oli hehkutettu etta sielta loytyy toita, ja me tietenkin innoissamme menimme apinamaahan hakemaan toita!
No kun vihdoin paasimme perille, suuntasimme hostellille. Mutta se tietenkin oli tayna!!! No ei muuta kuin kartta kateen ja suunnistamaan uutta hostellia. Loytyihan sekin sitte viimein, paikka oli kuin unelma verrattuna muurahaisten vallottamaan hostelliin. Hostellin omistajat olivat todella ystavallisia ja muutenkin paikka oli siisti eika nakynyt yhtaan mitaan elaimia. No nuikuimme hostellissa hvyat yo unet ja aamulla lahdimme painavien kassien kanssa toiselle hostellille mihin olimme tehneet varauksen etukateen. No siella ei porukka ollutkaan enaa niin ystavallista ja huone johon houduimme oli tayna hikisia matkailijoita jotka kuorsasivat kuin pienet possut! No eipa menna asioiden edelle sano tellervo. Lahdimme kaupungille hakemaan toita ja kavimme viidessa eri toimistossa ja kenellakaan ei ollut mitaan toita tarjota! Fiilis oli huipussaan, no onneksi olimme viela maksaneet koko viikon hostelli maksun! Ja tietenkin rahoja ei saa takaisin. No ei muuta kuin salainen suunnitelma kaytantoon. Menimme tiskille itku silmassa ja valehtelimme etta meidan kaveri on raskaana ja se synnyttaa, meidan on pakko palata takaisin Perthiin! Ihme ja kumma saimme rahat takaisin.
No hoidimme kaikki asiat niin etta lahtisimme aamulla aikaisin takasi Perthiin. Bussi matka kesti vain vaivaiset 10h. Perthiin tullessamme tuntui heti kun kotia olis tullu!......tai silta ainakin tuntui kolme minuuttia ja sitten todellisuus loi vasten kasvoja....

16th February 2008

Huh huh, mikä reissu
Miksussa taitaa olla näytteilijän vikaa. Vai kumpi siellä veti krokotiiliin kyyneleet?Ainahan sitä sanotaan, ettei auta itku markkinoilla, mutta Albanyssa se ainakin auttoi. Täytyy kyllä nostaa hattua teille, kun olette noin sinnikkäitä. T: Äiskä

Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb