29 januari t/m 11 februari

Oceania » Australia » Victoria
February 11th 2013
Published: February 23rd 2013

Dinsdag 29 januari

De jobhunt vervolgd. Een paar mogelijkheden. Nu maar weer afwachten, oftwel chillen.

Woensdag 30 januari

Na een lekker dagje luieren en een beetje werkzoeken. Met Luca en Martijn naar de rooftop bar geweest, op de 7e etage, vette locatie!

Donderdag 31 januari

In de middag maar is me ingeschreven bij 5 of 6 uitzendbureaus, hoe meer, hoe groter de kans op werk denk ik dan maar. Vervolgens naar het grootste casino van heel Oceania geweest, wat een luxe bende! Komen wij op onze slippertjes aankakken. En mooi met 5 dollar winst weer naar buiten, haha.

Vrijdag 1 februari

Voor de verandering naar het park geweest en werk gezocht. Daarna in de avond met Joey, Martijn en Joey's liefje Tanja even de stad in gegaan, en de dag was alweer om.

Zaterdag 2 februari

Op deze mooie dag wat vleesjes en drankjes ingekocht en een barbeque in het park gehouden. Het was alleen wel handig geweest om wat folie neer te leggen. In plaats van half uur staan schuren en boenen achteraf. Maarja, weet je dat weer voor de volgende keer! 's Avonds naar een eerste echte club gegaan, genaamd The sorry grandma, wat een creativiteit. Daar gepartyd tot we er bij neer vielen.

Zondag 3 februari

Futloos en wel toch weer in het park beland, maar al vroeg de tv kamer in gedoken en daar maar is ouderwets films te gaan kijken. Helaas werd ik tijdens me derde film onderbroken. Omdat ik mee naar beneden moest, om in de Fluidoz bar een biertje de drinken zoals beloofd. Wel vroeg me nest in, want de volgende ochtend moest ik fris zijn!

Maandag 4 februari

"Vroeg" me nest uit, netjes gemaakt en ruim op tijd naar me job interview bij 11 inch pizza, voor de functie pizza bezorger/kitchen hand. Daar aangekomen word ik ontvangen met twee wazige blikken, job interview? Maar okee, de volgende dag mocht ik op trial komen. 's Middags met Jo, Mart, Jorn, Bas en Anne in het park gehangen en gebbqd. 's Avonds aan me nieuwe awesome boek begonnen.

Dinsdag 5 februari

Fit en ready aan de trial begonnen. In de mini keuken van 1 bij 3 moest ik de afwas doen, sla voorbereiden, broden en pizza scheppen, nog meer afwas doen en maar liefst een pizza bezorgd. Dat laatste was wel heel nice, een beetje op de scooter door Melbourne rijden. Na afloop waren ze erg tevreden en kreeg ik de baan, 16 dollar per uur! Ik was alleen wat minder tevreden, want de keuken was te klein en je stond er vaak ook nog eens met drie personen! En ze wilden dat ik minimaal drie maanden bleven, en bij vroegtijdig vertrek hielden ze me loon van de laatste week in. Later!!

Woensdag 6 februari

Met een slap smoesje gebracht dat ik toch niet bij ze kon komen werken, maar zo, dat ik wel nog betaald kreeg voor me uren. Ik moest dan alleen nog wel twee dagen werken.

Donderdag 7 februari

Lekker ontbeten met een pizza en een pannekoek! En vervolgens aan me laatste werkdag begonnen. Na afloop vaarwel gezegd, en met volle vreugde weer me luie leven tegemoet, haha. Die avond nog even een wat gedronken in het park met kamergenoot Ben en zijn vriendinnen.

Vrijdag 8 februari

De dag begon om 5 uur, een koeltas met ijs en biertjes gevuld en naar ons favorieten park getrokken met Jas, Jef, Jer, Jo en Martijn. Om half 9 weer een bbq gehouden, vervolgens naar een huisfeestje in Fitzroy en naar een jaren 50 en 60 muziek bar.

Zaterdag 9 februari

De dag begon ik met een ontbijt aan de Yarra River. Lekker pannekoeken bakken en een beetje bijkomen in de zon. Totdat Martijn er was en we ons klaar maakte voor de avond. Eerst een goede schnitzel gegeten en vervolgens: naar de rooftop bar (lame), backpackers bar (lame), section 8 en als afsluiter naar Fluidoz voor een potje poolen. Wat een marathon!

Zondag 10 februari

In het begin van de middag even uitrusten en zon pakken, om toen op weg te gaan naar st Kilda festival. Het was een enorm festival met 5 stages en 3 tot 400 000 bezoekers. Wij zijn bij de mainstage beland en hebben daar gepartyd tot het te koud werd in ons t-shirtje en we terug naar het hostel moesten om op te warmen.

Maandag 11 februari

Het plezierig zware weekend heeft ons vermoeid, en vroeg om een rustdag. Na een broodje en een douche in de zon gaan liggen, en pas weer opgestaan toen het tijd was om dit te typen en te eten. De avond moet nog komen 😉.

Tot: 0.098s; Tpl: 0.022s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb