Nieuw continent, nieuwe manier van reizen.

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
July 20th 2010
Published: July 20th 2010

ER IS WAT MIS GEGAAN, BLOG WAS NIET COMPLEET, LAATSTE UPDATE 23 JULI ONDER WK2010 waarschuwing vooraf, wij hebben niet alle foto's op een dag gemaakt, nee, wij hebben elke dag dezelfde kleren aan. Voor wie het echt weten wil, ja.. wij hebben dagelijks schoon ondergoed aan. nb.wij vinden het heel erg prettig om achtergelaten berichten te lezen,we kijken hier dan ook dagelijks na, ondanks we niet ... Read Full Entry

Photos are below

ViewView
View

vanuit de ferry naar Maly
Bondi beachBondi beach
Bondi beach

Op zondag was er een skate wedstrijd in Bondi beach

20th July 2010

Proficiat Roel
Roel van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag morgen,wij wensen je een fijne dag samen met Anka,het verhaal en de foto s waren heel mooi. de groetjes Nel Louis
21st July 2010

GEFELICITEERD!!
Lieve mensen, Ik ben druk aan het werk (laatste dagen, daarna gelukkig vakantie!) en heb nu helaas nog geen tijd om jullie verhaal te lezen. Dat komt dus nog, maar ik wilde jou Roel alvast van harte feliciteren met je verjaardag!! Ik hoop dat jullie er samen een hele gezellige dag van maken en dat je maar veel bier mag drinken! Dan zullen wij dat hier ook doen; op jou Roel!! Liefs, x Joosje
21st July 2010

happy birthday
He "roeltje" en anka, Van harte gefeliciteerd! Ik zou zeggen geniet van je verjaardag. Wij lezen jullie verhalen met veel plezier en zien dat jullie, ondanks de soms erbarmelijke omstandigheden, met volle teugen genieten (en leren). Nog veel plezier en misschien moet je eens overwegen om je reisverhalen als boek uit te brengen:-) Groetjes van pim, linda en fleur.
22nd July 2010

Roel en Anka, Ten eerste nog van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke verjaardag gehad?! Leuk verhaal weer, goed begin! :) Ik ben in tussen geslaagd, en mag blijven werken tot Nov. Heb ik erg veel zin in! Blij dat het school gedeelte er nu op zit en ik gewoon kan gaan werken! Geniet er samen van, jullie zien er gelukkig uit! :) Liefs, Marjolein
25th July 2010

ha samen
Heel mooi verhaal, en dat je de krant gehaald hebt. We lezen t telkens met veel plezier en t verveeld nooit, t weer mag wel wat warmer worden maar dat komt wel weer. heel veel plezier met jan en elise maar dat zal wel lukken we horen t wel. groetjes thuisfront xxx
31st July 2010

australische wijn
hoi anka en roel, heb net met oma de foto's op hyves bekeken. heel mooi, kunnen zo in een tijdschrift. vanavond gaan we aan de australische wijn. bonusaanbieding bij de appie. het is hier nog mooi weer (8 uur in de avond) en wij zitten buiten. en onze hooch is aan het vervelen met zijn flos. de groeten van je (groot)(schoon)moeder. oh ja roel, ik dacht dat jij een indonesisch menneke zou sturen voor de tuin.

Tot: 0.164s; Tpl: 0.009s; cc: 19; qc: 74; dbt: 0.0817s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb