pörrätään ja pallellutaan

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre
April 24th 2006
Published: April 26th 2006

Huone piti luovuttaa jo aamusta, mut tavarat sai onneks jättää säilytykseen.
Aateltiin mennä katteleen sellasta Queen Victori Markettia, jota oli kans mainostettu yhdessä sellasessa lehtisessä. No ei siel mitään ollu ku päästiin perille. (myöhemmin selvis, että se ei oo auki ma ja ke. hyvä tuuri taas tytöillä!!!)
Tehtiin sit sellanen kävely kupungin ympärille, johon oli kartta ja hieman selitystä rakennuksista. Mä toimin sit matkaoppaana ja yritin selittää Minnalle tärkeimmät. "plaa, plaa, plaa. ahaa! tän on suunnitellu joku 19v. poika" oli se ihan mukava kierros. nähtiin parlamenttitalo ja muita kivoja rakennuksia.
Sit otettiin ratikka alle ja istuskeltiin siinä. täällä kiertää yks ilmanen ratikka kaupunkia ympäri ja sit siinä tulee joka pysäkin tärkeimmät nähtävyydet tai mihin ratikkaan pitää vaihtaa, että pääsee tustumaan johonkin. Oli se aika kivaa! ja se oli oikein vanha ratikka! 😊
Sit mentiin ostarille kuluttamaan aikaa. jotain pientä sieltä tarttui mukaan, mut ei me hirveesti tuhlailtu...
Illan huipentumana oli päivällinen Hard Rock Cafessa! siellä on niin hyvää ruokaa että! Minna otti kanapastaa ja mä otin hamppariaterian. nam!!! ja tietenkin suklaakakkua jälkkäriks!!! niin hyvää ettei sanotuksi saa! mä Minnaa varottelin, että se ei oo sit mun vika, jos rupeen sitä hiplaileen, ku ne siellä koko ajan himmensi niitä valoja ja laitto vähän tunnelmaa.. mut Minnan onneks mun kädet oli täydessä käytössä ruokien kanssa 😉
Sit tavarat hostellilta ja junaan. Äkkiä meni aika Melbournessa ja siellä oli aivan sairaan kylmä! vain +15! miten ihmiset voi elää siellä?!? :P ei ois tarjennu olla kauempaa... eikä ois kyllä ollu rahaakaan..
Tiedossa 10h junamatka kotiin... voi kamaluus!

Tot: 0.12s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 49; dbt: 0.081s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb