ekan päivän pööpöilyä

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre
April 22nd 2006
Published: April 26th 2006

aamulla oltiin yhdeksän aikoihin perillä. Mentiin infoon ja ne sieltä hommas meille hostellin. 30dollaria yö ja aamupala kuulu mukaan. Vietiin tavarat sinne säilöön, koska huone saatais vasta kahdelta. Pyörittiin siinä kaupungilla ja käytiin kaakaolla ja muffinilla yhdessä kahvilassa.
Kahdelta saatiin huone ja siellä meillä oli 2muuta huonekaveria. Vietiin tavarat huoneeseen ja lähdettiin tutkiin hostellin ympäristöä. Sieltä löyty kiva markkinapaikka ja kaikkee muuta jännää. Seikkailun lopuks mentiin syömään pizza! 😊
Ne tytöt (huonekaverit) oli asunnu siellä hostellissa jo kuukauden ja sen kyllä huomas! Ne oli hieman levittäytyny sinne huoneeseen ja oli aika sotkusia tyyppejä. jättivät meikit levälleen lattialle, ku illalla tälläytyivät. sit me vähän naureskeltiin niille, kun niillä oli hirvee kriisi, ku ne ei tykkänny reisistänsä ja vaatteet oli kamalia. se se toinen vetäs: sun housut näyttää paljon paremmalta, ku sä oot pessy ne. ja koko ajan niillä oli kiire ja olivat myöhässä (hokivat sitä n.puol tuntia) ja silti ne oli myöhässä. Kyllä me repeiltiin niille, ku ovi oli sulkeutunu.
Me kiltteinä tyttöinä mentiin nukkuun jo aikasin, ku viime yö junassa ei ollu mikään maailman parhaiten nukuttu yö!

Tot: 0.108s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0781s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb