Fabian 22 og Labour day


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
May 3rd 2010
Published: May 3rd 2010
Edit Blog Post

Så var det helg igjen, tida går så utrolig fort! Vi drukner i skole arbeid, men er heldigvis noen flink lifesavere så vi klarer så vidt å komme oss igjennom.. Men nå er det bare 3 uker til som er intensive, så blir det rolig frem til eksamene starter i slutten av juni. Katrine sitter oppe å øver på presentasjon, ho skal holde 15 min foredrag aleine i morra, gjett om ho er nervøs. Ho øver og øver og øver...

Har hatt to knall helger på radl. Nå er fin været tilbake etter "the wet" is over. Men begynner å bli kjølig på kvelden. Forrige helg dro jeg, Katrine og Ben ned til Nobbys. Det må uten tvil være Gold Coast trivligste plass. Her hadde vi beachdag, med BBQ og øl hos noen venner etterpå. Så var det jo Ansac day på søndag.
Denne helga har gått med til en del skole arbeid og vaska bilen så nå er jeg sikker på at det er reineste bil i Queensland! Den skal selges! Lørdag var Sebastian på besøk og vi slappa av med film. Søndag braka Surfers Paradise Festivalen ut, og Fabian var 22 år. Ansa hadde sunnergame, som simen dro på for å representere familien. Vi resten hadde maga lunch på verandaen med vin og øl, føre vi dro ned til Surfers på konsert på stranden. Der var det kjempe liv, og vi møtte på hele Mainbeach gjengen. Da konsertene var ferdig, var det fyrverkeri som blei beskua fra Mac Donalds, og turen etterpå gikk til Beergarden og lavina Loca. Halve Norge hadde tatt turen hit, så jeg stakk fort ned til Mermaid Tavern, her var jeg nok eneste som ikke var fra Australia, var sykt liv!
Vært en meget chill dag i dag. Camilla, Katrine og Fabian har jobba med skole; Kurt har sovet, Simen har sett på TV med Ben og jeg har mekka pannekaker, Brownis og hjemme laga pizza, Gørr Gøtt! Blir en knall hard uke, så får komme meg i seng så jeg er opplagt! 3 oppgaver og 1 presentasjon.. Phu


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



Tot: 0.142s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 77; dbt: 0.0822s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb