katrine 20 ÅR :)

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
March 11th 2010
Published: March 11th 2010

kurt og katrinekurt og katrinekurt og katrine

noen som overdrev en smule med hattene
jeg er overbevist om at jeg har verdens beste søster! makan til bursadgsfeiring har jeg ikke hatt før!

På tirsdag var det duka til fest. Sandra hadde bakt både boller og sjokoladekake, mmmm så godt! Ho hadde og sendt invitasjon til alle vennene våre, og alle kom! Kl 7 var alle på plass. Gaver blei motatt og åpna med stående aplaus fra tilskuerene, kaker blei servert og bursdags hatter blei plassert på hvert hode.
Jeg fikk streng beskjed om at jeg bare skulle sitte og nyte det hele. I mellomtiden var Sandra og Camilla verter. Sjokoladekaka røyk først, var nesten like god som din mammma 😊
Da vi nærma oss halveis, blei musikke skrudd ned og quisen lagt på bordet. Selskapet blei delt inn i grupper, alle bortsett fra meg. Fordi hele quisen dreide seg om meg, 30 spørsmål! Det var spørsmål om alt mulig, hva er det katrine ikke kan spise? Hvilken sport deriv Karine profisjonelt med? Hvor mange kjærester har ho hatt, o.s.v.. Det blei ett voldsomt stohei. I og med at alle tok denne quisen veldig seriøst. Simen sin gruppe vant knepent. Prisen var en flaske sprudle vin, som de delte gladli med resten av selskapet.
Da klokka nermet seg 22.30 var taxien på plass, og vi strømmet ut som en flokk med maur. Den stakkars taxie sjåføren fra india, måtte fint finne seg i bursdagssanger på alle språk hele veien fra festen og til casionoet.
på casionoet lagde vi det langbordet, der bursdags sangen blei sunget nok en gang. Da klokka slo 12, var jeg ofisielt 20 år. Live bandet som spilt, sang bursdags sangen, med resten av casinoet.
Jeg prøvde og lykken med og spille litt inne på casinoet, uten lykke.
Vi endet opp på byen noen timer seinere, vi hadde natt mat på McD før vi dro videre på latino fest på billys beachhouse. FOR en kveld!
Da klokka var slagen 3, var jeg i seng og sluknet med det samme.
Men fikk ikke så mange timers søvn, for kl 7 neste morgen, kom Sandra syngene inn, med mor og far på telefonen. Kjempe koslig, nye gaver blei åpna, før jeg nok en gang sluknet. Er ikke hverdag en blir 20, så jeg og simen bestemte oss for og ta en dag fri fra skolen. Vi sykklet bort til subway og hadde frukost på stranden, og et lite bad. Før vi vente nesa hjemover for og rydde.
Alle var egentlig ganske slitene så da klokka blei 20.00, var alle i seng. 😊

har fri i dag og, så jeg og sandra har vært og trent og skal seinere ned på avskjeds middag for lotte 😊

taletale
tale

måtte da holde en tale, og takke for alt :)
fabian fabian
fabian

litt sleten

Tot: 0.141s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 77; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb