casino- starten på springbreak

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
September 23rd 2009
Published: September 23rd 2009

yey, yey, yey,

vi er superklare for casion
På mandag og tirsdag hadde jeg de siste mid term eksamene mine. De gikk forholdsvis greit, er ganske fornøyd. Etter å ha brukt hele helgen til å lese, fant jeg og camilla ut at for god innsats og feire at vi nå har springbreak skal vi unne oss en kveld på casino.
Hver tirsdag er det studentkveld på casiono, med snille priser i baren. Jeg inviterte jentegjengene min og vi dresset oss opp i kjole og høye hæler. forsespille blei en kjempe suksess med 10 livlige jenter som var klare for å ta casion med storm. katrien hadde lang dag på skolen på onsdag så ho evakuerte til Hanne. Gutta låste seg inne på rommene sine for de hadde eksamen å lese på. Var bare Sindre igjen som benyttet sjansen til å være med.
Casino var kjempe gøy! det blei ikke no gambling, bare dansing. jeg og camilla var helt utslitte i dag etter all dansingen! kjempe morro!

i dag våknet vi opp til ett veldig spesielt vær. Camilla hadde en liten teori om at sola holdt på å forsvinne.. men det viste seg bare å være "duststorm" i fra innlandet. eller rettere sagt sandstorm. hele lufta
localslocalslocals

susan and trey
er full av små sand og støvpartikkler i fra ørknen og innlandet. ser ut som at det er kjempe tåkete, vi har mistet all utsikt til surfers og nesten alle fly i hele sør og øst kysten er kansellert! drit kult. det er også mye vind.
men selv om været er dårlig kom vi oss ut i vannet for å surfe i dag oxo. jeg, sindre og fabian kastet oss i bilen da vi fikk telegram om at bølgene var bra. desverre var jeg litt sliten etter all dansingen fra gårsdagen, i tilegg var det fryktelig mye strøm i vannet. så blei ikke den lengste surfeøkten... hehe

i morra må jeg på handle tur. på fredag reiser vi nemlig til fraiser island, der skal vi være i 3 dager. så kjører vi videre til great barry reef hvor vi skal seile i 3 dager, dykke og snorkle. gleder meg. vi skal kjøre over 1200 km.. wee morro!
camilla og fabien reiser til Darwin på søndag og skal på 3 dagers tur i bushen på krokkodille safari. simen skal nok innta surfers med storm, mens katrien og sindre ikke har noen spesse planer.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb