Rockhampton og Myella :)

Oceania » Australia » Queensland » Rockhampton
March 12th 2007
Published: March 12th 2007

Hei igjen😊 Vi va framme i Rockhampton ("Rocky") i sjutida loerdagskveld den 10..Biffhovedstaden i Australia😊 Ei soet lita dame som kalte alle for "lovies" fra Ascot Hotel plukka oss opp paa busstasjonen..heldigvis va d bare for ei natt, litt snuskete plass.. Neste morning kl 0630 blei vi henta av en smaagretten mann(som seinare viste seg aa vaere kjempehyggeli)fra Myella Farmstay!... Read Full Entry

Photos are below

Tiidli oppe til frokost..:)Tiidli oppe til frokost..:)
Tiidli oppe til frokost..:)

litt troett i trynet..
Spiste middag i Rockhampton ila me fire svenske jente mens vi venta paa bussen..:)Spiste middag i Rockhampton ila me fire svenske jente mens vi venta paa bussen..:)

vi spiste biff saaklart, d e jo biffhovedstaden i Australia:)

31st March 2007

Vår i Norge - knallsommar i Australia
Det er flott å lese om alle utfordringar og opplevingar de har på den sørlege halvkule. Livet på farmen er vel til inspirasjon og nye idear for livet på "Barmenfarmen" ? Her på den nordlege halvkule er våren på plass no. Etter triste og tunge dagar for oss, gled vi oss no over sola og lyse , lange dagar. Skriv meir ! Vi gled oss til kvart brev på bloggen . Onkel Bjørn sender sine beste helsingar.

hallo hallo:)
Dokke har det bra... 40 grader og steikande sol:p... eg foretrekker heller ei roleg påske her heime på halsør"... men det er bra at dokke har der fint, "eg er ikkje litt misunneleg ":p.. ser fram til nye bloggebrev... god tur vidare!!:)

Hei igjen!!
Flott å sjå at bonderomantikken blomstrar på andre sida av kloda og. Gled dokke til de kjem heim, då skal de få melke og springe etter biffar alt de orkar, og det heilt gratis!! Nyt livet vidare.

hilsen
Hallo!!! Kjekt å høyre fra dokke igjen :-) Såg kjempekjekt ut på farmen!! Ser godt at dokke begge e av bondeslekt, dokke passa utruleg godt inn på farmen:-) Helt sikkert spennande å kjøre både hest og motorsykkel!!! God tur vidare!!!
3rd April 2007

Sjøl om vi nesten regna vekk her...
Så har vi endelig fått litt sol og fint veir. Misunne dokke turen, men d kjeme vel ikkje som en stor overraskelse...=) Får veldig lyst å reise sjøl, men me dagens økonomiske midla, kan d bli ei stund til... Australia har alltid frista meg, og når eg ser kor dokke har d down under, gjere d ikkje saken bedre. =p Kos dokke, og god tur vidare til USA!
4th April 2007

Misunne dokke mykje! såg supert ut å vere på farm og jage biffar!:) Er no på besøk hos jens, han sitte oppe å ete pizza og ser på film ilag med nokre kompisar, mens eg sitte her å lese og helde tante Tone med selskap, ho vaskar badet;P Høyrest utruleg spennande ut å vere i Australia og gud vete at det er flott der nede! All hell og lykke på reisa vidare! P.S Tante Tone seie at eg må minne dokke på at det snart er konfirmasjon her på halsør og forventingane til spanande pakkar er høg! God tur vidare!;D
5th April 2007

Heisann!! Ja, eg skulle vikeli ha vore me dokke på ridetur! ;P Angra på atte eg ikkje lurte meg me i en av ryggsekkane :P Her på eid så snør det faktisk no, men de e kanskje bedre me litt snø enn over 40 varmegrade :P Men uansett så får dokke ha go tur vidare!! =) Skal forresten hilse fra tante elin og onkel odd helge og :P

Tot: 0.102s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 58; dbt: 0.058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb