V Queenslandu_ Noosa_dan 1

Oceania » Australia » Queensland » Noosa
January 23rd 2010
Published: January 30th 2010

Queensland, je se ena zvezna drzava Avstralije, ki naseljuje 4.4 milijona prebivalcev. Glavno mesto pa je obmorsko mesto Brisbane. Je zeleno obmocje Avstralije s stevilnimi rekami, subtropskimi gozdovi in vlaznim, toplim podnebjem, ima na tisoce kilometrov dolge plaze, ki se imenujejo zlate, soncne in se kaksne. Juzno od Brisbena je Gold coast. Iz letala, ko je pristajalo, sem videla kilometre dolge zlato rumene plaze in visoke neboticnike ob obali. Ta pogled, mislim z neboticniki, me ni pritegnil.

Na severu Queenslanda je ze tropsko podnebje in januarja nic kaj privlacno za turiste, pravijo domacini, v notranjosti pa je vse bolj vroce in susno, bolj ko se priblizujemo mejam severnega teritorija.

Takoj po pristanku v Brisbenu, sem zacutila vlago v zraku. Ob cesti proti Noosi so nas spremljali gozdovi, zelena bujna trava in polja. Peljale smo se proti soncni plazi. Na poti smo se ustavile v Eumundi, kjer je dalec naokoli znana trznica. Rokodelci, umetniki in kmetje in razlicni gostinci ponujajo svoje izdelke, maserji pa svoje storitve. V parku je ulicni artist zabaval otroke in odrasle. Kupili smo hlebec domacega kruha in poskusili Himalajske cmoke v sojini omaki. Mene trzni utrip ne razveseljuje, ker ne uzivam v nakupih.
Noosa je turisticna meka, poznana v Avstraliji. Mesto lezi ob obali in ustju reke Noose, ki oblikuje ob izlivu krivulje in jezera, tako, da imajo lahko vse hise pogled na vodo in svoj privez za coln. Nastanile smo se na hribu Noosa Heads v apartmaju Picture point in imele razgled na laguno reke. Laguna Bay je postala tudi nasa vsakodnevna destinacija, zjutraj in zvecer smo se hodile tja kopat. V laguni reka ocean lepo ukroti. Tok reke nevtralizira morske valove, ki so na vseh plazah vzdols Noose siloviti in pripravni za srfarje. Prav zabavno se je boriti z valovi, ki te ali ubrisejo proti obali, ali kar pogoltnejo.

Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb